تیم خیبر خرم آباد بالاخره بعد از کلی کش وقوس داود حقدوست سرمربی فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد.

داود حقدوست در خصوص وضعیت تیم خیبر خرم آباد به خبرنگار مرور نیوز گفت: من حدود 6 روز است که به این تیم آمده ام  در این چند روز متوجه شدم بچه ها با کمبود تمرین مواجه هستند به همین دلیل صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم تا بتوانیم به شرایط عادی برسیم. البته مدتی طول می کشد تا بتوانیم تیم واقعی خیبر را نشان دهیم.

وی در ادامه افزود:در این مدتی که تیم را تحویل گرفتم متوجه شدم 2 بازیکن اصلی تیم رباط پاره کردند ضمن اینکه 2 نفر دیگر از ناحیه همسترینگ و 2 مصدوم  جدی داریم با این وجود ما برای بازی با مسجد سلیمان 6 بازیکن به دلیل مصدومیت ویک بازیکن 3 اخطاره را به همراه نخواهیم داشت.  

حقدوست در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان خاطر نشان ساخت: از آنجا که سهراب هم بازی خودم بود می دانم که دانش فوتبالی بالایی دارد که همین دلیل باعث می شود تا نتوان ترکیب بازی اش را پیش بینی کرد اما کادر فنی مااین تیم را به خوبی آنالیز کرده اند تا بتوانیم کمترین اشتباه را داشته باشیم. همانطور که می دانید برنده زمین تیمی است که کمترین اشتباه را داشته باشد.

سرمربی خیبر در مورد اینکه چرا تیم را در این شرایط تحویل گرفته گفت: من شرایط خیبر را بررسی کردم و متوجه شدم نسبت به آلومینیوم شرایط بهتری دارد حداقل اش این است که مردم این شهر تیم فوتبال خیبر را می خواهند اما در هرمزگان این چنین نبود ضمن اینکه من بعد از پذیرفتن تیم باید قبول کنم شرایط خیبر همین است. متاسفانه بعضی از مربیان از بیکاری می آیند چشم بسته قرارداد می بندند بعد از دو هفته می گویند  که تیم را من نبسته ام و تقصیر را سر مربی اول فصل می اندازند. سر صحبت من با این افراد است که اگر شهامت ندارید مسئولیت قبول نکنید.