سرمربی تیم هف سمنان گفت:خوشحالم که با تیمی مثل پیکان مسابقه داریم.

به گزارش مرورنیوز، اسماعیل حلالی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را می بینم. ما مجموعه خوبی داریم. از بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی همه خوب هستند. دوماه است که کارمان را شروع کردیم. فکر می کنم جزو تیم هایی بودیم که خیلی سخت تلاش کردیم تا به چیزی که هدف باشگاه و خودمان بود رسیده ایم. الان هم خوشحالم که با تیمی مثل پیکان مسابقه داریم. 

وی ادامه داد: تیم پیکان خوب بازی می کند. ما حریف راحتی برای پیکان نیستیم. هدف ما فوتبال بازی کردن است. امیدوارم بازی خوبی باشد. امیدوارم که در تمام بازی تمرکز داشته باشیم و بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی هف سمنان در پاسخ به اینکه حریف شما تیم لیگ برتری است گفت: ما طبق صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم این بود که فاصله فوتبال ایران با هم زیاد نیست. با یک آموزش دهنده خوب سه، چهار ماه بازیکنان خوبی را می توانیم معرفی کنیم. یک مربی خوب می تواند جوان هایی را به تیم راه دهد، مانند برانکو سرمربی پرسپولیس. همان بازیکنان امسال ملی پوش هستند و صدر جدول را در اختیار دارند. بازی های قابل قبولی را ارائه دادند. پیکان هم تیم فوق العاده ای است. تنها سالی است که تیم پیکان نفرات خوبی را جذب کرده و در تمام نقاط زمین بازیکنان باکیفیتی دارند. اما ما هم برای تفریح نیامدیم و جام حذفی را بازی تدارکاتی محاسبه نکردیم و هدف داریم و تا جایی که توان فنی به ما اجازه می دهد به مرحله بالا می رویم. 

وی در پاسخ به کاپ، درباره بازی تدارکاتی با پرسپولیس گفت: بازی دوستانه کمی متفاوت تر نسبت به بازی رسمی است. شاید از بازی که مقابل پرسپولیس داشتیم جلوی پیکان بهتر باشیم. در بازی مقابل پرسپولیس تمام نفرات ما نبودند. سعی می کنیم تمام بازیکنان را به کار گیریم و دقایقی کیفیتی خوب نداشتیم. اما فردا همه بچه ها هستند و روی غلتک افتادیم و کیفیت ما بهتر از بازی مقابل پرسپولیس هستیم.

حلالی در پاسخ به این سوال درباره مشکلات بازیکنان گفت: مشکل خاصی در تیم ما نیست. طبیعی است هر از گاهی در فوتبال این اتفاقات می افتد. یکی از بازیکنان در هفته قبل به خاطر بازی نکردن پیش آمده بود. در هر جایی که من خودم زندگی کردم اول اخلاق و بعد مسائل فنی. سعی می کنم در جایی مربیگری کنم که اخلاق گرایی حرف اول را بزند. از بازیکنانی که از روش مربی از لحاظ اخلاقی تخطی کنند کنارش بگذارم. تیم شهر باران تیم خوبی است. ما بدون بازی به این مرحله آمدیم ولی دوست داشتیم با آن تیم بازی کنیم.