سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: در حالی که فشارهای زیادی از سوی عوامل شناخته شده ای که در این مجال افشای نام آنها را لازم نمی دانم برای دخالت در بستن تیم و اعمال نفوذ برای این منظور بود، اما با تمام توان در برابر فشار ها مقاومت کردم با علم به این که این عدم تمکین خواسته ها می تواند تاوان داشته باشد.

به گزارش مرورنیوز، سهراب بختیاری زاده در بیانیه ای گفت: روزی که قرار شد هدایت تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ یک را بپذیرم، با خود عهد کردم که همه توان و اعتبار خود را بگذاریم تا با تیمی پاک و در حد بضاعت باشگاه نفت مسجد سلیمان روانه مسابقات لیگ دسته  اول کشور شویم. متاسفانه هرچقدر که از این طرف بنده و تیمم در این راه تلاش کردیم، از آن طرف با نا ملایمتی هایی روبرو شدیم که حتی در پاره ای مواقع از بیان آن هم ابا دارم.

تیم نفت مسجد سلیمان نسبت به خیلی از تیم های دیگر خیلی دیر شکل گرفت و بسته شد و بنده بعنوان سرمربی برای بستن تیم،  اردوی آماده سازی و بازی های تدارکاتی چیزی در حدود تنها دو هفته زمان داشتیم و در این فاصله مجبور بودم کارم را از صفر آغاز کنم.

در حالی که فشارهای زیادی از سوی عوامل شناخته شده ای که در این مجال افشای نام آنها را لازم نمی دانم برای دخالت در بستن تیم و اعمال نفوذ برای این منظور بود، اما با تمام توان در برابر فشار ها مقاومت کردم با علم به این که این عدم تمکین خواسته ها می تواند تاوان داشته باشد. اما حاضر شدم تاوان را پرداخت کرده و در برابر این فشارها مقاومت کنم تا تیمی پاک و بدور از اعمال نفوذ دلال ها و دلال مسلک ها و دلال مخفی ها بسازم.

با تیم پاک نفت مسجد  سلیمان قدم به عرصه مسابقات لیگ دسته  اول کشور گذاشتیم و با لطف خداوند، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران واقعی تیم نتایج خوب و قابل قبولی هم گرفتیم تا در پایان هفته هشتم با 11 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشته باشیم. با توجه به این که اغلب بازی های ما نیز با تیم های بالای جدول صورت گرفته.

به جهت تنویر افکار عمومی و هواداران واقعی تیم نفت مسجد سلیمان ناچارم اعلام کنم در حالی هفته هشتم را پشت سر گذاشتیم که تا کنون ریالی از مبلغ قرارداد ها به هیچ یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت نشده و بازیکنان غیرتمند این تیم با این شرایط کارشان را دنبال می کنند.

اما از بی پولی بدتر هم در این تیم وجود دارد. شاید بپرسید از بی پولی بدتر در یک تیم فوتبال چیست؟ باید پاسخ بدهم از بی پولی بدتر، بی تجهیزاتی، بی امکاناتی، بی اعتباری و از هم بدتر غریب بودن در تیم خودی است. تنها بودن بین چندین و چند نفر که به ظاهر تیمت هستند و در کنارت و قرار است یار و یاورت باشند.

پاک بسته شدن تیم که باعث شده بود دست بسیاری از دلالان و دلال مسلک ها و کوتاه شدن دست عده ای از تیم و قطع منافعی که برای تفهیم آن لزومی به شفاف سازی هم نیست باعث شد تا عرصه بر ما تنگ و تنگ تر شده تا –به زعم خودم- با تنگ شدن حلقه محاصره، ناچار به ترک سنگر باشگاه نفت مسجد سلیمان شوم.

حال که تنها یک روز به بازی حساس با تیم خوب خیبر خرم آباد باقی مانده، در حالی که با بیان این مطالب قدری سبک بال و سبک بار شده ام، از همه هواداران خوب و فهیم و واقعی تیم نفت مسجد سلیمان می خواهم که به منظور حمایت از تیم محبوب شان که  امثال ما مستاجر آنیم و آنها صاحبخانه، به ورزشگاه آمده و در راستای حمایت از این تیم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

قدم هواداران خوب و واقعی تیم نفت مسجد سلیمان روی چشمان ما. تیم را پاک بستیم و تاوان آن را هم می دهیم.

با تشکر –سهراب بختیاری زاده