سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به دیدار تیمش مقابل هف سمنان در رقابت‌های جام حذفی تأکید کرد که اگر نماینده سمنان تیم خوبی باشد، تعجب نخواهد کرد.

به گزارش مرورنیوز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و هف سمنان در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور گفت: ما فردا با تیمی بازی داریم که استان آنها استعدادهای زیادی دارد، مردم آن فرهیخته هستند و صاحب رشته‌های مختلف المپیکی است. هف تیمی خوب و جوان است و امیدوارم در سال‌های آینده بتواند بازیکنان خوبی جذب کند.

وی افزود: ما در جام حذفی سعی خواهیم کرد با تمام وجود شرکت کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا هم بازی خوبی ارائه کرده و هم نتیجه خوبی بگیریم. من در این زمینه که بازیکنانم تیم حریف را دست‌کم بگیرند، با آنها صحبت کرده‌ام. تیم هف تیم خوبی است و ما به اندازه کافی خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره متوقف شدن پرسپولیس مقابل هف در دیداری دوستانه خاطرنشان کرد: ما سوابق تیم هف را بررسی کرده‌ایم. استان سمنان استعدادهای خوبی در حوزه مربیگری و فوتبال دارد. تعجب نمی‌کنیم اگر هف تیم خوبی باشد و به‌نظرم اگر در استان سمنان سرمایه‌گذاری خوبی روی فوتبال صورت بگیرد، تیم‌های خوب دیگری هم ایجاد می‌شوند. به لحاظ علمی و فنی استان سمنان نمونه است.

جلالی در خصوص بازگرداندن بهادر عبدی به تمرینات پیکان گفت: ما عبدی را به تمرینات بازگرداندیم. درگذشت پدر و مادر ضایعه کمی نیست، اما همه او را کمک می‌کنیم تا به لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کند. هم او و خانواده‌اش شرایط سختی دارند و ما این را می‌دانیم.

وی درباره اینکه آیا تیمش توانایی حضور در دو جام را دارد یا نه، اظهار داشت: خیلی زود است که در این باره اظهارنظر کنیم. ما می‌خواهیم این فصل به ثبات برسیم. روندمان خوب بوده و در هفت بازی که پشت سر گذاشتیم در پنج بازی از حریف‌مان جلو بودیم و فقط در یک بازی پیروز شدیم. تیمی که تازه به لیگ برتر آمده چالش‌های زیادی دارد و فکر می‌کنم اینکه در پنج بازی از حریفان‌مان جلو بودیم، خوب است. البته مشکل داریم که نمی‌توانیم بازی‌ها را حفظ کنیم. کم کم باید مشکلات را برطرف کنیم تا روندمان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تعطیلات لیگ، خاطرنشان کرد: ممکن است ما دوباره سه بازی انجام دهیم و لیگ تعطیل شود. فصل قبل هم سازمان لیگ همین برنامه را گذاشت و من کلی روی برنامه تمرکز کردم. تعطیلات زیاد است و برای نیم‌فصل هم تعطیلات گذاشته‌اند. به سازمان لیگ گفتم وقتی این همه تعطیلات وجود دارد، تعطیلات نیم‌فصل معنایی پیدا نمی‌کند. به‌هر حال این تعطیلات برای تیم ملی است و همه باید کمک کنیم و خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم.