سرمربی تیم ملی فوتسال ایران،گفت: تا زمانی که می توانیم از مربیان خوب و توانمند ایرانی بهره ببریم هیچ دلیلی برای استفاده از مربیان خارجی وجود ندارد.

به گزارش مرورنیوز، محمد ناظم الشریعه روز جمعه در گفت و گویی درخصوص زمان و مبلغ قرارداد خود با تیم ملی فوتسال ایران، گفت: قرارداد من با تیم ملی فوتسال 120 میلیون تومان بود و در کنار من تمامی اعضای کادر فنی با فدراسیون فوتبال قرارداد داشتند. 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شد پس از شکست مقابل تیم ملی اسپانیا در جام جهانی کلمبیا، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی فوتسال خواهان برکناری او شده بود، ادامه داد: فکر نمی کنم این مساله صحت داشته باشد زیرا ترابیان در کنار ما حضور داشت و به خوبی شرایط تیم را می دید. تمام ما از همان روز اول و حتی پس از شکست مقابل اسپانیا به موفقیت تیم کشورمان اعتقاد داشتیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درخصوص استفاده از مربیان خارجی در ورزش کشور، گفت: تا زمانی که می توانیم از مربیان داخلی سود ببریم دلیلی برای استفاده از مربی خارجی وجود ندارد. 
ناظم الشریعه تاکید کرد: اطمینان داشته باشید اگر مربیان داخلی امکانات کافی و لازم در اختیار داشته باشند می توانند موفقیت های بسیار بزرگی را برای ورزش کشور به ارمغان بیاورند. 
تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا در دیدار رده بندی با ارائه یک بازی زیبا مقابل پرتغال در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و با برجای گذاشتن یک رکورد تاریخی، موفق به کسب جایگاه سوم جهان شد.