سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: استراتژی ما تغییری نکرده است و همچنان هدف اول‌مان ماندن در لیگ دسته اول است و برنامه‌ای برای صعود به لیگ برتر نداریم.

به گزارش مرورنیوز،علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران را در راه رسیدن به جام جهانی به تمام هواداران فوتبال تبریک عرض کنم.

وی افزود: ما می‌دانستیم که جایگاه فعلی مس در جدول واقعی نیست و این تیم پتانسیل رسیدن به رتبه‌های بالای جدول را دارد و با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای تمرینات‌مان در روزهای گذشته کار بسیار سختی را برابر حریف‌مان در پیش داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: ما دو سالی است که در خانه نباخته‌ایم و حفظ این رکورد کار بسیار سختی بود. همان‌طور که گفتم با توجه به تعطیلی تمرینات کارمان بسیار سخت بود و با کمک هواداران پرشور و تلاش مضاعف بازیکنان توانستیم هم به صدر برسیم و هم رکوردمان را حفظ کنیم.

نظرمحمدی با ابراز تشکر از حسین هدایتی برای کمک به سپیدرود گفت: من دست وی را می‌بوسم که در سخت‌ترین شرایط ممکن به کمک سپیدرود شتافت و در بحرانی‌ترین روزها این کمک مالی را به دست ما رساندند.

وی تصریح کرد: از شهردار و شورای اسلامی شهر رشت و همچنین رئیس هیئت فوتبال استان گیلان که یار و یاور سپیدرود بودند و با کمک‌های‌شان توانستند دل هواداران سپیدرود و بازیکنان را شاد کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ دسته اول با تشکر از محمد پورمحسن، مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود خاطر نشان کرد: برای ایشان بابت زحماتی که در این چند ساله کشیده است، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هرجا که هست، سلامت باشد.

وی با اشاره به صدرنشینی سپیدرود در لیگ دسته اول و صعود احتمالی این تیم به لیگ برتر گفت: همچنان استراتژی اول ما حفظ تیم در لیگ دسته اول و در مرتبه بعدی کسب رتبه آبرومندانه در لیگ است و به هیچ وجه جایگاه اولی ما را فریب نمی‌دهد. ما می‌دانیم که از نظر سخت افزاری شرایط لیگ برتری شدن را نداریم.

سرمربی سپیدرود با اشاره به پتانسیل شهر رشت برای داشتن حداقل یک نماینده در لیگ برتر گفت: کمترین حق شهر رشت داشتن سهمیه لیگ برتری است و ما باید با یکدلی و اتحاد شرایط را برای داشتن یک سهمیه در لیگ برتر مهیا کنیم.