کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم از علاقه خود به ورود به دنیای مربیگری خبر داد و در عین حال به نداشتن یک قابلیت مهم برای انجام این کار اعتراف کرد.

به گزارش مرورنیوز، فرانچسکو توتی می‌گوید دوست دارد پس از آویزان کردن کفش‌‌هایش، مربیگری را هم تجربه کند، اما می‌داند که برای انجام این کار یک نقطه ضعف بزرگ دارد.

توتی که دو هفته پیش 40 ساله شد، در این فصل با گل‌ها و پاس گل‌هایی که داشته، نشان داده است که هنوز هم در زمین بازی یک مهره تأثیرگذار است. با این حال مشخص است که او مدت زمان زیادی در زمین بازی نخواهد ماند.

توتی در گفت‌و‌گو با شبکه TG1 در پاسخ به این سؤال که آیا پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش، مربی خواهد شد، اظهار داشت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی برایم رخ خواهد داد. از یک طرف دوست دارم مربی شوم و از طرف دیگر می‌دانم که نمی‌توانم از پس اداره یک گروه از مردم برآیم. شاید این توانایی چیزی است که شما پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌‌تان به‌دست می‌آورید، چون بسیاری از بازیکنان مربیگری می‌کنند.

کاپیتان جالوروسی در پاسخ به این سؤال که رابطه‌اش با لوچانو اسپالتی، سرمربی رم چگونه است نیز تأکید کرد: رابطه‌مان خوب است. در واقع رابطه من و او به مسائل مرتبط با فوتبال محدود نمی‌شود.