کاپیتان پیشین تیم ملی برزیل زودتر از تاریخی که مقرر شده بود اردوی سلسائو را ترک کرد و اکنون می‌تواند به بارسلونا برگردد.

به گزارش مرورنیوز، نیمار در بازی اخیر تیم ملی برزیل برابر بولیوی کارت زرد گرفت و به سبب آن سه اخطاره شد تا از بازی بعدی سلسائو در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه محروم شود. به همین دلیل تیته، سرمربی تیم ملی برزیل به او اجازه داد که زودتر از موعد مقرر به بارسلونا برگردد.

نیمار در حالی در بازی بعدی سلسائو برابر ونزوئلا (بامداد چهارشنبه هفته جاری) حضور نخواهد داشت که طبق اعلام رسانه‌های برزیلی تیته قصد داشت به او به خاطر فشار زیادی که در این فصل متحمل شده است، استراحت بدهد و این بازیکن را  از ترکیب اصلی خارج کند.

نیمار هنوز به بارسلونا برنگشته و مشخص نیست که آیا او از فرصت چند روزه‌ای که دارد برای بازگشت زودهنگام جهت ملحق شدن به شاگردان لوئیس انریکه استفاده خواهد کرد یا اینکه در کشور خود باقی خواهد ماند و از تعطیلی چند روزه‌اش لذت می‌برد.

تیم ملی برزیل این هفته در حالی دهمین بازی خود را در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 انجام می‌دهد که اکنون یک پله پایین‌تر از اروگوئه، در رده دوم جدول قرار دارد.