فوتبال دنیا از این بازی خاطره‌ای به زیبایی فینال یورو 96 دارد.

به گزارش مرورنیوز، دقیقا 20 سال پس از آن شب تاریخی در فینال یورو 96، آلمان در میزبانی از بازی ساعت 22:15 امشب به وقت تهران در گروه سوم مقدماتی جام‌جهانی 2018، برای برتری مجدد بر جمهوری چک بسیار حریص نشان می‌دهد.

قهرمان جهان در اولین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 به راحتی با درخشش مولر 3 بر صفر نروژ را برد اما جمهوری چک به تساوی بدون گل مقابل ایرلند شمالی دست یافت.

چک بی‌ چک

 جمهوری چک با کارل یارولیم، سرمربی جدید خود یک تغییر عمده را در خود می‌بیند.پتر چک پس از خداحافظی از تیم ملی در سنگر جمهوری چک جای خود را به توماس واکلیک می‌دهد. 2 تیم، غایب و محروم سرشناسی ندارند و از طرفی جمهوری چک هنوز آن قدر اعتبار دارد که یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان ترکیب اصلی خودش را به میدان بفرستد. پس باید منتظر یک بازی احتمالا جذاب باشیم.

 رویارویی‌های قبلی

 از زمان اولین رویارویی تاریخ 2 کشور در فینال یورو 96، آلمان و جمهوری چک تا به حال 6 بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که 4 پیروزی سهم آلمان و  2 برد از آن تیم شرقی شده است. جالب اینکه هیچ یک از بازی‌های رقبای امشب با تساوی خاتمه نیافته است؛ اتفاقی که در صورت عدم هوشیاری آلمان شاید در این جدالرخ بدهد! 

ترکیب احتمالی

آلمان: نویر، کیمیش، هوودس، هوملس، هکتور، خدیرا، کروس، مولر، اوزیل، دراکسلر، گوتزه

 جمهوری چک: واکلیک، کادرابک،سوچی، کادلچ، نواک، اسکالاک، داریدا، پاولکا، کرجسی، واسلاو کادلچ، اسکودا

 سایر بازی‌های شب سوم هفته دوم مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی 2018 در اروپا

گروه سوم: جمهوری آذربایجان- نروژ(ساعت 19:30)، ایرلندشمالی- سن‌مارینو(ساعت 22:15)

گروه پنجم: ارمنستان- رومانی(19:30)، مونته‌نگرو- قزاقستان(19:30)، لهستان- دانمارک(22:15)

گروه ششم: انگلیس- مالت(19:30)، اسکاتلند- لیتوانی(22:15)، ایرلندشمالی- سن‌مارینو(22:15)