سران فوتبال جزیره با دعوت از سرمربی پیشین اینتر، احتمال روی کار آمدن او به عنوان جانشین قطعی سم آلاردایس را قوت بخشیدند.

به گزارش مرورنیوز، به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اتحادیه فوتبال انگلیس از روبرتو مانچینی سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر دعوت کرده است تا به این کشور سفر کند و در ورزشگاه ومبلی لندن، نظاره‌گر نبرد سه‌شیر و مالت در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 باشد.

انتشار این خبر از سوی اسکای‌اسپورت ایتالیا در شرایطی است که این روزهای اخباری مبنی بر قرار گرفتن نام مانچو در صدر فهرست کاندیداهای جانشینی سم آلاردایس، سرمربی پیشین سه‌شیر شنیده می‌شود. همین موضوع بهانه‌ای شده است تا رسانه‌‌های انگلیسی در خصوص انتخاب مانچو به عنوان جانشین قطعی آلاردایسی که دو هفته پیش اخراج شد، گمانه‌زنی کنند.

طبق گزارش‌ها، سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و منچسترسیتی که تابستان امسال به همکاری خود با نراتزوری پایان داد، دعوت انگلیسی‌ها را پذیرفته است و بازی سه‌شیر و مالت را از روی سکو‌ها تماشا خواهد کرد.

به دنبال اخراج آلاردایس از تیم ملی انگلیس به دلیل افشای رسوایی حرفه‌ای او، سکان هدایت سه‌شیر برای چهار بازی به گرث ساوت‌‌گیت، مربی تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس سپرده شده است.

مانچینی نه تنها یکی از گزینه‌های مد نظر انگلیسی‌ها برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور است بلکه به دلیل توافق دوجانبه‌اش با اینتر برا فسخ قرارداد فی‌مابین برای قبول هدایت سفیدپوشان جزیره منع قانونی ندارد.