مدافع میانی بایرن مونیخ تأکید کرد از اینکه مانوئل نویر را به او برای بستن بازوبند کاپیتان تیم ملی آلمان ترجیح داده‌اند، ناراحت نیست.

به گزارش مرورنیوز، ژروم بواتنگ ماه پیش این شانس را داشت که جای باستین شواین‌اشتایگر را به‌عنوان کاپیتان تیم ملی آلمان بگیرد، اما بازوبند کاپیتانی ژرمن‌ها به هم‌تیمی او در بایرن مونیخ، مانوئل نویر تحویل داده شد.

مدافع میانی باواریایی‌ها اما تأکید کرد که از این اتفاق ناراحت نیست و با تحول داده شدن بازوبند کاپیتانی به هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ مشکلی ندارد. او به نشریه بیلد آلمان گفت: من گفتم برایم تبدیل شدن به کاپیتان تیم ملی آلمان یک افتخار بزرگ است و خب به همین دلیل تصور می‌کردم که می‌توانم عهده‌دار این مسولیت شوم. من فقط گفتم که آمادگی تحویل گرفتن بازوبند را دارم، اما هرگز نگفتم که باید کاپیتان آلمان شوم. مانوئل هم برای آلمان یک کاپیتان بزرگ خواهد بود و در زمین بازی بین من و او هیچ چیزی عوض نمی‌شود. من برای اینکه بهترین بازی‌ام را در زمین بازی انجام دهم به بازوبند کاپیتانی احتیاج ندارم.

بواتنگ در ادامه از هواداران بایرن مونیخ خواست که صبر و حوصله به خرج دهند و به خاطر دو بازی بدون برد اخیر باواریایی‌ها نگران نشوند. بواتنگ که تیمش دو هفته پیش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید تن به شکست داد و هفته گذشته نیز در یک بازی خانگی در بوندس‌لیگا برابر کلن مساوی کرد، اظهار داشت: هر تیمی ممکن است در مقطعی از ناکامی برای کسب پیروزی قرار بگیرد، حتی رئال مادرید، بارسلونا یا منچسترسیتی. البته، ما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم، اما فصل هنوز در مقطع ابتدایی‌اش قرار دارد. ما یک مربی جدید و یک فلسفه فوتبالی جدید داریم. یک شبه نمی‌شود، همه چیز را تغییر داد. آنچلوتی برای ما مربی بسیار خوبی بوده است و تأثیر مثبتی بر جو تیم گذاشته است. او با بازیکنانش زیاد صحبت می‌کند و دقیقاً می‌گوید که از ما چه چیزی می‌خواهد.