سرپرست کمیته جوانان درباره دیدار ایران و کره جنوبی گفت: بازیکنان ایران با تمرکز و برنامه دقیق مقابل این حریف دیرینه می توانند موفق باشند.

به گزارش مرورنیوز، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان گفت: کره جنوبی از رقبای دیرینه ما است و پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته داشته است. تیم ساده ای نیست اما همیشه از ایران شکست خورده است.

وی گفت: اکنون هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت و کره جنوبی از این قاعده مستثنی نیست اما با نظم تیمی بالایی که دارد و همچنین تغییر وتحولاتی که در این تیم رخ داده، بدون شک شاهد بازی جذاب و تنگاتنگی بین دو تیم شاهد خواهیم بود. این تیم شانس خوبی دارد اما نباید این نکته را که تیم ایران قدرتمند شده و با تمرکز، دقت و برنامه ریزی، بازی به بازی پیش می رود را فراموش کند. امیدواری بسیار زیادی وجود دارد که تیم ملی فوتبال ایران در آزادی نتیجه مطلوبی را به دست آورد.

کارشناس فوتبال در ادامه درباره بازی ایران و ازبکستان گفت: بازی برابر ازبکستان یک بازی بسیار خوبی بود. کادر فنی تمام برنامه های خود را به صورت کامل و سنجیده به بازیکنان گوشزد کرده و ملی پوشان نیز با دقت کامل آن را اجرا کردند. تیم با استراتژی بسیار مناسب در نیمه اول به پیروزی رسید  و بازی خوبی و تهاجمی را از خود به نمایش گذاشت. در نیمه دوم طبیعی بود که ازبک ها با حضور تماشاگرانشان هجومی تر بازی کرده و باخت خود را جبران کنند. اما با تدابیری که کادر فنی برای بازیکنان ایران در نظر گرفته بود، باعث شد تا برنامه تیم ازبکستان اجرا نشود و از پیروزی برابر ایران ناکام بمانند.

وی گفت: ازبکستان تیم قدرتی و سرعتی بوده و در نتایجی که تاکنون به دست آورده این نکته کاملا مشخص است اما ملی پوشان کمترین شانس را برای تیم مقابل خود ایجاد کردند و با دفاع تیمی منجسم و مناسب نگذاشتند که این تیم به هدف خود برسد. تمرکز بازیکنان در این مسابقه بسیار بالا و عالی بود. معتقدم کمپ های تمرینی و اردوهای تدارکاتی که کی روش برای بازیکنان در نظر گرفته بود بسیار دقیق و حساب شده بوده و تیم ملی نیازمند اردوهای آماده سازی داخلی و خارجی است تا در برابر حریفان موفق عمل کند.

سرپرست کمیته جوانان در پایان درباره وضعیت تیم ملی جوانان گفت:  این تیم اردوها و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته و آمادگی مناسبی برای رقابت با حریفان خود دارد. فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان از هیچ تلاشی برای تیم های پایه خود دریغ نکرده و امیدوار هستیم این تیم در مسابقات پیش رو موفق باشد.