دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان معتقد است همه تیم‌ها برای جام حذفی برنامه‌ریزی کرده و قصد دارند در این جام شگفتی‌ساز شوند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، وحید طالب‌لو در خصوص دیدار این تیم در رقابت‌های جام حذفی گفت: به‌هر حال ما در آستانه یک شروع تازه هستیم. تفکرات و سیاست‌های کادرفنی ما این است که بازی‌ها را با جدیت دنبال کنیم، چرا که تجربه نشان داده این مسابقات بهترین میان‌بر برای دستیابی به سهمیه ارزشمند لیگ قهرمانان آسیاست.

دروازه‌بان فولاد خوزستان ادامه داد: در این راه باید با تمرکز، تلاش و آرامش شرایط را طوری پیش برد که در این مسابقات که سختی‌های خاص خود را دارد، بهترین عملکرد را داشته باشیم. به‌هر حال همه تیم‌ها برای جام حذفی برنامه‌ریزی کرده و قصد دارند در این جام شگفتی‌ساز شوند.

طالب‌لو در مورد تیم عقاب تبریز که میزبان فولاد در مرحله سوم جام حذفی است، گفت: هرچند که حضور تیم‌های کمتر شناخته شده، زیبایی مسابقات را دوچندان می‌کند، اما باید در نوع برگزاری این مسابقات و امکانات تیم‌ها هم دقت شود. به‌عنوان مثال ما برای برگزاری این مسابقه باید عازم تبریز شویم و قرار است در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم. مطمئناً بازی کردن در چمن مصنوعی می‌تواند باعث تشدید مصدومیت‌ها شود. اگر باشگاه‌ها در جام حذفی حداقل امکانات را داشته باشند، شرایط برگزاری بازی‌ها بهتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: دیروز(سه‌شنبه) استراحت داشتیم، اما قبل از آن دو جلسه تمرین پرفشار را برگزار کردیم. خوشبختانه انگیزه بازیکنان تیم فولاد خیلی زیاد است و شکل تیم رفته‌رفته بهتر می‌شود. انرژی که هواداران خوب به ما می‌دهند باعث شده که روند‌مان روبه‌رشد باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی بازیکنان فولاد این است که رضایت مردم و هواداران را جلب کنند. دوستداران فولاد، تلاش‌های ما را در زمین مسابقه می‌بینند و حتی اگر بخت یار ما نبود و نتیجه را واگذار کنیم، باز هم آنها، ما را مورد تشویق قرار می‌دهند. فولاد این پتانسیل را دارد که مقابل بهترین تیم‌های لیگ برتر بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد، اما با توجه به تغییراتی که داشته‌ایم باید حمایت‌ها از این تیم روزبه‌روز بیشتر شود.