مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به جنگ روانی کره‌ای‌ها پیش از بازی با ایران اعلام کرد که این رفتارهای دیگر جایگاهی در فوتبال ندارد.

به گزارش مرورنیوز، سیدجلال حسینی پیش از آغاز تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بازی با تیم کره جنوبی را که بازی سختی است، پیش‌رو داریم، تیمی که همیشه در آسیا مدعی بوده است. ما پس از اردوی ارمنستان بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دادیم و خوشبختانه پیروز شدیم و اکنون با کره بازی داریم که سختی کارمان را می‌دانیم، اما فقط به‌دنبال پیروزی هستیم.

مدافع گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در خصوص اینکه با 106 بازی ملی موفق شده است شش گل به ثمر برساند و آیا این روند گلزنی بازهم ادامه خواهد داشت یا نه، گفت: ما مدافعان فقط در ضربات ایستگاهی جلو می‌رویم تا اگر توانستیم برای تیم مؤثر باشیم و گلزنی هم کنیم. گلی هم که من در بازی با ازبکستان زدم، روی زحمت تمام بازیکنان بود.

وی درباره جنگ روانی کره‌ای‌ها پس از ورود به ایران، استفاده از ماسک‌های سیاه و صحبت‌هایی که در خصوص ایران زده‌اند، تصریح کرد: متأسفانه این کارها دیگر جایگاهی ندارد. ما هم می‌توانیم بدتر از این را انجام دهیم، اما تمرکزمان روی بازی خودمان است تا نتیجه بگیریم. امیدوارم برای این بازی هم هواداران به ورزشگاه بیایند تا ما به هدف‌مان که شکست کره جنوبی است، برسیم.

حسینی در خصوص برگزاری دیدار با کره جنوبی در شب عاشورای حسینی و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: به نظرم این بازی فرصت خیلی خوبی است تا به همه مردم دنیا نشان دهیم همه ما یار امام حسین (ع) هستیم. باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.