بازیکن پیشین تیم فوتبال راه‌آهن از احتمال کسر امتیاز این باشگاه از سوی فیفا خبر داد.

به گزارش مرورنیوز، مارتین موتومبا بازیکن سوئدی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن بعد از جدایی از این تیم برای دریافت طلب 40 هزار دلاری‌اش مجبور شد به فیفا شکایت کند و حالا به گفته خودش فیفا تا یک ماه آینده باشگاه تهرانی را در صورت عدم پرداخت طلب وی با جریمه‌ای سنگین روبه‌رو خواهد کرد.

مارتین موتومبا در این ارتباط گفت: از زمانی که از ایران رفتم از طریق وکیل خود چند بار به مدیران باشگاه راه‌آهن پیغام دادم که برای پرداخت طلبم بر سر مبلغی توافق کنیم و حتی حاضر شدم 10 هزار از طلبم را به این باشگاه ببخشم اما با واکنشی از سوی آنها مواجه نشدم.

وی افزود: عدم توجه به اخطار‌های من باعث شد شکایت خود را از باشگاه راه‌آهن به طور جدی پیگیر کنم و احتمال اینکه تا یک ماه آینده باشگاه راه‌آهن در صورت ادامه بی‌توجهی به این پرونده با جریمه سنگین و حتی کسر 6 امتیاز مواجه شود خیلی زیاد است.

بازیکن پیشین راه‌آهن عنوان کرد: با وجود اینکه خاطرات خوبی از تیم راه‌آهن ندارم اما دوست ندارم این باشگاه به خاطر 40 هزار دلار با جریمه سنگین مواجه شود و به این خاطر از طریق وکیل خود بار دیگر به مسوولان باشگاه راه‌آهن پیغام دادم که قبل از اعلام رای فیفا با من توافق کنند.