آبی‌پوشان شهر ناپل از بازی‌های ملی ضربه سنگینی خوردند؛ چرا که مهاجم تازه‌وارد و گلزن آنها را برای چهار ماه خانه‌نشین کرد.

به گزراش مرورنیوز، مصدومیت آرکادیوژ میلیک، مهاجم لهستانی ناپولی در بازی اخیر تیم ملی کشورش با اینکه خفیف‌تر از آنچه تصور می‌شد بوده اما او را تا چهار ماه از میادین دور نگه خواهد داشت.

میلیک 22 ساله که تابستان امسال برای پر کردن جای خالی گونسالو ایگواین به ناپولی پیوست، در بازی اخیر لهستان برابر دانمارک در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 رباط صلیبی پاره کرد و به همین دلیل برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود. شانسی که او آورده این است که پارگی رباط صلیبی‌اش جزیی است وگرنه حداقل برای شش ماه خانه‌نشین می‌شد.

به این ترتیب انتظار می‌رود که میلیک در ماه فوریه سال 2017 به میادین برگردد که این تاریخ زودتر از موعدی است که  در ابتدا پیش‌بینی شده بود.

مهاجم پیشین آژاکس از بدو ورودش به ناپولی در تابستان امسال، عملکرد درخشانی داشت و در 6 بازی‌اش در سری A، چهار گل زد. غیبت بهترین گلزن این فصل آبی‌پوشان سن‌پائولو می‌تواند مشکلات زیادی را برای مائوریسیو ساری و شاگردانش به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا ایجاد کند.