سرمربی تیم فوتبال آرژانتین اعتراف کرد که در اولین ملاقاتش با کاپیتان آلبی‌سلسته، از دانش زیادی که او در زمینه فوتبال و نیز شناختی که از هم‌تیمی‌هایش داشته، غافلگیر شده است.

به گزارش مرورنیوز، ادگاردو بائوسا، مربی تیم ملی آرژانتین اعتراف کرد که در اولین گپی که با لیونل مسی، کاپیتان این تیم داشت، به عمق دانش این بازیکن 29 ساله از فوتبال پی برده و از آن متعجب شده است.

بائوسا در مصاحبه‌ای اختصاصی‌ با نشریه اسپورت کاتالونیا، درباره لیونل مسی و ملاقاتش با مهاجم بارسلونا در اسپانیا که طبق اعلام برخی رسانه‌‌های برای متقاعد کردن کاپیتان آلبی‌سلسته برای پایان دادن به قهرش با این تیم بوده است، گفت: چیزی که در اولین ملاقاتم با مسی مرا غافلگیر کرد این بود که چقدر دانشش از فوتبال زیاد است، چون او همه چیز را درباره فوتبال، درباره هم‌تیمی‌هایش و درباره کادر فنی تیمش می‌دانست. مسی حواسش به همه چیز هست.

بائوسا ادامه داد: همیشه می‌دانستم که بازیکنی با چنین قدرت درکی از فوتبال باید چیزهای زیادی درباره فوتبال بداند، اما مسی با دانشش مرا غافلگیر کرد. لئو همه چیز را درباره فوتبال می‌داند و هیچ چیزی نیست که نداند چگونه باید انجام شود. درک بالای او برای ما بسیار مهم است، چون کمک می‌کند که با هم‌تیمی‌هایش ارتباط بهتری برقرار کند.

بائوسا سپس به اولین ملاقاتش با مسی در اسپانیا اشاره داشت و به این سؤال که آیا هدفش منصرف کردن ستاره بارسا از ترک تیم ملی آرژانتین بوده است یا نه پاسخ داد. وی تأکید داشت: اولین سؤالی که من از مسی پرسیدم این بود که آیا حاضر است با من گپ بزند و زمانی که پیشنهادم را قبول کرد، می‌دانستم که دیگر مشکلی نخواهد بود چون ما می‌خواستیم درباره فوتبال حرف بزنیم. من قصد نداشتم مسی را متقاعد کنم به تیم ملی برگردد اما مطمئن بودم که در صحبت‌هایم با او فرصتی پیش می‌‌آید که این موضوع را با وی مطرح کنم. او در زمین تمرینی بارسلونا به همراه ماسچرانو به استقبالم آمد و بعد از گفت‌و‌گویم با آنها فقط یک جمله گفتم: «پسرها، شما از همین حالا برای بازی دعوت هستید.»