احتمال مربیگری سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر در تیم ملی انگلیس قوت گرفت.

به گزارش مرورنیوز، روبرتو مانچینی با قبول دعوت مسوولان فوتبال انگلیس برای سفر به لندن و تماشای بازی تیم ملی این کشور برابر مالت در دور دوم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، بر شایعاتی که در خصوص احتمال روی کار آمدن وی به عنوان سرمربی جدید سه‌‌شیر شکل گرفته‌اند، دامن زد.

تیم ملی انگلیس، شب گذشته (شنبه) در بازی خانگی‌ برابر مالت با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و دومین برد خود را در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 کسب کرد. این اولین بازی و اولین پیروزی سه‌شیر با هدایت گرث ساوت‌گیت بود، کسی که به طور موقت و برای چهار بازی جانشین سم آلاردایس شد، آلاردایسی که دو هفته پیش به دلیل افشای رسوایی‌اش برای دور زدن قوانین فوتبال انگلیس اخراج شد.

ساوت‌گیت قرار است سه بازی دیگر که یکی از آنها در همین هفته است و دو بازی دیگر در ماه نوامبر، هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده داشته باشد اما او گزینه اصلی اتحادیه فوتبال انگلیس برای جانشینی آلاردایس نیست.

به همین منظور اتحادیه فوتبال انگلیس چند گزینه را برای هدایت تیم ملی این کشور در نظر گرفته که روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین اینتر یکی از آنهاست و به نظر می‌رسد که اصلی‌‌ترین‌شان هم باشد چرا که انگلیسی‌ها دو روز پیش از او دعوت کردند به لندن سفر کند و بازی سه‌شیر برابر مالت را از نزدیک نظاره‌گر باشد. مانچو هم روز گذشته به لندن سفر کرد و در ومبلی بازی تیمی که احتمالاً سکان هدایت آن به زودی به او تحویل داده خواهد شد را نگاه کرد.

پیروزی انگلیس برابر مالت برای مانچو قطعا اتفاق خوشحال کننده‌ای بود چرا که از فشار کاری که او برای محقق کردن انتظارات اتحادیه فوتبال این کشور خواهد داشت،‌ کم کرد.