آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار حساس مقابل کره‌جنوبی در زمین چمن پژوهشگاه نفت تهران آغاز شد.

به گزارش مرورنیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 11 تمرین خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کرد که خبرنگاران و عکاسان تنها 15 دقیقه از تمرین را در کنار تیم ملی پوشش دادند.

* پیش از شروع رسمی تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود با توپ پرداختند که در این قسمت کری‌خوانی جالبی بین آنها وجود داشت.

* کارلوس کی‌روش با چند دقیقه تاخیر از کانکس خارج و وارد زمین شد.

* اولین اقدام کی‌روش صحبت چند دقیقه‌ای با بازیکنان بود. سپس او از عکاسان حاضر در مجموع خواست وارد زمین شوند و از ملی‌پوشان عکس تیمی ثبت کنند. جالب اینکه در لحظه ثبت عکس ملی‌پوشان با سروصدای زیادی این عکس را قبل از بازی با کره‌جنوبی جذاب‌تر کردند.

* تعدادی از خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی از کشور کره‌جنوبی میهمان تمرین تیم ملی هستند.

* کریم باقری در آغاز تمرین وارد مجموعه شد و مورد استقبال مدیر تیم‌های ملی و سایر اعضای تدارکات و پشتیبانی تیم ملی قرار گرفت.

* تمرین از ساعت 11:05 دقیقه آغاز شد و بازیکنان زیر نظر میکو درست در میانه زمین به انجام حرکات کششی و سرعت پرداختند تا بدن خود را گرم کنند. سپس کار با توپ مرحله بعدی تمرین بود. در مرحله سوم دروازه‌بان‌ها از بازیکنان جدا شدند و زیر نظر دن گاسپار و اوسیانو کروز تمرینات را ادامه دادند.

* هنگامی که بازیکنان مشغول گرم کردن بدن خود بودند کی‌روش به همراه مترجم خود به سمت کریم باقری رفت و با او به خوش و بش پرداخت و سپس او به همراه باقری و پیروانی به سمت عکاسان ایستاد و عکس یادگاری ثبت کردند.

* پژمان منتظری زیر نظر یکی از اعضای کادر پزشکی به تمرین اختصاصی پرداخت.

* بخش بعدی تمرین حضور بازیکنان در گوشه‌ای از زمین بود تا استارت‌های کوتاه و بلند در دستور کار قرار بگیرد.

* پس از 15 دقیقه و از ساعت 11:20 دقیقه اعلام شد که خبرنگاران و عکاسان باید محل تمرین را ترک کنند و تیم ملی ادامه تمرینات را پشت درهای بسته پیگیری کند.