بازیکن پیشین چلسی روزهای خوبی را برای این تیم زیر نظر آنتونیو کونته پیش بینی کرد.

به گزارش مرورنیوز، چلسی با هدایت آنتونیو کونته در رقابت های این فصل لیگ برتر پرفراز و نشیب ظاهر شده و با دو شکست برابر لیورپول و آرسنال و تساوی برابر سوانزی، از صدر جدول لیگ برتر فاصله گرفته است.  

جانفرانکو زولا درباره حضور کونته در چلسی و عملکرد این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر گفت: اینکه چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد، یک مزیت برای این تیم در این فصل است. این اتفاق به بازیکنان چلسی کمک خواهد کرد تا به سیستم جدیدی که آنتونیو کونته در این تیم پیاده می کند، عادت کنند. آنتونیو مربی بسیار بزرگی است و این را می توانیم از موفقیت او با تیم ملی ایتالیا نیز ببینیم. او همشیه در هر جایی که حضور داشته، تأثیرش را برجای گذاشته و تیمش شخصیت بزرگی از خود نشان داده است. او می‌تواند در چلسی کارهای بزرگی انجام بدهد. کونته باید بتواند ایده های فوتبالی را با یک لیگ جدید، فرهنگ و کشور جدید تطبیق بدهد. فکر نمی کنم با توجه به کاری که کونته در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا انجام داده است، مشکلی در لیگ جزیره داشته باشد. شخصیت بارز این مربی، سخت کوشی و کار زیاد است. به نظرم چلسی به چنین مربی نیاز داشت تا بتواند به دوران اوج بازگردد. نسبت به آینده چلسی با کونته خوشبین هستم.  

بازیکن محبوب سال های نه چندان دور آبی های لندن در ادامه نیز گفت: آنها شروع خوبی در لیگ برتر داشتند ولی دچار افت کوچکی شدند. آن طور که اکنون پیداست، بازیکنان چلسی در حال رساندن تیم به اوج هستند. این بیشتر به این خاطر این است که چلسی در حال گذراندن یک پروسه بوده و به زودی نیز به تیم خوب گذشته تبدیل خواهند شد. با آقای رومن آبراموویچ (مالک چلسی) درباره حضور کونته در چلسی صحبت نکردم ولی آن طور که شنیدم این بوده است که آبراموویچ در عرض سه سال از این مربی قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را می خواهد. آبراموویچ بهترین گزینه را برای رساندن چلسی به افتخار انتخاب کرده است و این مربی به زودی افتخارات خوبی برای چلسی و هواداران این تیم کسب خواهد کرد.

چلسی شنبه هفته آینده باید در لیگ برتر و در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن از قهرمان فصل گذشته رقابت ها یعنی لسترسیتی پذیرایی کند. این دو تیم در رقابت های جام اتحادیه این فصل نیز برابر هم قرار گرفتند که چلسی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد و از رقابت های جام اتحادیه حذف کند.