سرمربی منچسترسیتی سه بار عقب افتادن برابر سلتیک را ناامید کننده دانست. با این حال او از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش مرورنیوز، نوار پیروزی‌های بایرن مونیخ با گواردیولا قطع شد و فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر در لیگ قهرمانان اروپا متوقف شدند.
منچستر سیتی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اسکاتلند به مصاف سلتیک رفت که این دیدار برنده نداشت و با تساوی سه بر سه به پایان رسید.
منچستر سیتی در این دیدار سه بار از حریف خود عقب افتاد اما هر سه بار جبران کرد تا بازنده بازی نشود.
پپ گواردیولا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر نماینده اسکاتلند راضی است با این حال براین باور است که تیمش می‌توانست سه امتیاز را به دست آورد.
سرمربی اسپانیایی سیتی در نشست خبری بعد از بازی ، اظهار کرد: بازی بسیار سختی برای ما بود. اصلا آسان نیست که در یک بازی آن هم در بیرون از خانه سه بار از حریف خود عقب افتاد و هر سه بار جبران کرد. از واکنش بازیکنانم راضی هستم. می‌توانستیم پیروز این بازی شویم. بعد از آنکه گل سوم را به ثمر رساندیم چند موقعیت خوب داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.
او ادامه داد: باید به پیروزی می‌رسیدیم. ناامید کننده است که در یک بازی سه بار عقب افتاد اما از طرف دیگر هم امیدوار کننده است که هر سه بار بازی را جبران کرد. به هر حال این فوتبال است و چنین اتفاقاتی هم در آن وجود دارد. بازی سخت بود اما ما قوی ظاهر شدیم و نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. سلتیک روی گل دوم خود خوش شانس بود. آن‌ها بعد از به ثمر رساندن گل سوم هیچ حرکت قابل توجه ای در میدان نداشتند و این ما بودیم که توپ و میدان را در اختیار داشتیم.
سرمربی سابق بایرن مونیخ در پایان سخنان خود ، اضافه کرد: مهم این است که ما در این دیدار بازنده نشدیم و حداقل یک امتیاز را به دست آوردیم. باید از هر بازی درس گرفت. دیدار بعدی ما برابر بارسلونا است و چه بسا این تیم بهترین باشد. هنوز زود است که درباره این دیدار صحبت کنیم و باید تمرکز خود را روی دیدار حساس برابر تاتنهام در لیگ جزیره گذاریم.


منچستر سیتی در لیگ جزیره یکه تاز جدول رده بندی است و با 18 امتیاز از شش بازی با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد.