مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر می‌گوید واکنش اهانت‌آمیزی که به بی‌احترامی یکی از لیدرهای نراتزوری نشان داد، او را به مهره‌ای محبوب در رختکن این تیم تبدیل کرده است.

به گزارش مرورنیوز، این روزها نام مائورو ایکاردی زیاد به گوش می‌رسد. از اتهام خیانت که دیه‌گو مارادونا متوجه او دانست تا دعوت نشدنش به تیم ملی آرژانتین و شائبه دست داشتن لیونل مسی در راه پیدا نکردن وی به اردوی آلبی‌سلسته، همه و همه ماجراهایی بوده که در یکی دو هفته اخیر برای مهاجم اینتر رخ داده است.

اکنون هم خود او فصل جدیدی از جنجال‌های دوران بازیگری‌اش را رقم زده است. ایکاردی در کتاب شرح‌حال خود نوشته است زمانی برای هم‌تیمی‌هایش در اینتر به یک قهرمان شد که به یکی از هوادار این تیم توهین کرد.

ماجرا به زمانی برمی‌گردد که اینتر در تاریخ یکم فوریه سال 2015، در ورزشگاه ماپی با نتیجه 3 بر یک به ساسولو باخت. چندین بازیکن نراتزوری پس از آن بازی به سمت سکوها رفتند تا پیراهن‌های خود را به سمت هواداران‌شان پرتاب کنند، اما در کمال تعجب شاهد برگردانده شدن آن پیراهن‌ها بودند. ایکاردی و فردی گوارین به این حرکت هواداران واکنش تندی نشان دادند و به سمت آنها رفتند و وارد یک درگیری لفظی شدید شدند.

ایکاردی راجع به آن ماجرا در کتاب شرح حالش با عنوان «همیشه به پیش» نوشته است: در نیمه دوم و در دقیقه 83 به میدان رفتم و تنها گل تیمم را زدم و بازی 3 بر یک بر به سود ساسولو تمام شد. من عصبانی بودم، چون خیلی کم بازی کردم. هواداران هم شروع به دادن زدن کردند. آنها از ما خواستند که به سمت‌شان برویم. من شجاعت به خرج دادم و همراه با گوارین به سمت‌شان رفتم. همان‌طور که به آنها نزدیک‌تر می‌شدم، انواع و اقسام دشنام‌ها و توهین‌ها را می‌شنیدم. چسبیده به نرده‌های سکوها، پسر بچه‌‌ای صدایم زد و گفت: پیراهنت را به من بده! با توجه به سن و سالش، او جای پسرم بود. پیراهن و شورت ورزشی‌ام را درآوردم و آنها را به‌عنوان هدیه به سمت او پرتاب کردم. آن پسر از خوشحالی در آسمان هفتم بود و من هم از خوشحال دیدن او راضی بودم.

ایکاردی در ادامه خاطر نشان کرده است: همان لحظه یکی از اولتراها (هواداران متعصب اینتر) به سمت آن پسر پرید، پیراهنم را از دستش کشید و به سمت من پرتاب کرد. آن موقع بود که من شروع به توهین به او کردم و گفتم «آشغال، این حرکت گستاخانه‌ات را برای یک پسر بچه  انجام دادی تا به بقیه هواداران بگویی که برای خودت کسی هستی؟ فکر می‌کنی خیلی بزرگی؟» بعد از آن اتفاق و در رختکن تیم بود که تبدیل به یک قهرمان شدم، چون پیش از من هیچ‌کس هرگز آن‌طور پاسخ یکی از لیدرها را نداده و آن‌گونه به آنها روبه‌رو نشده بود.

ایکاردی فصل جدید را برای اینتر قابل قبول شروع کرده است، اما با این حال ادگاردو بائوسا، سرمربی آرژانتین هنوز صلاح ندیده است که او را به اردوی آلبی‌سلسته دعوت کند.