سرمربی پیشین اینتر تأکید کرد هنوز هیچ اتفاقی مبنی بر سرمربیگری وی در تیم ملی انگلیس نیفتاده است.

به گزارش مرورنیوز، روبرتو مانچینی که در ماه آگوست طی توافقی دوجانبه با باشگاه اینتر از سمت سرمربیگری نراتزوری استعفا کرد، اخیراً از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس برای تماشای دیدار تیم ملی انگلیس برابر مالت در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه دعوت شد. با حضور این مربی در ورزشگاه ومبلی برای تماشای دیدار انگلیس - مالت این شائبه به وجود آمد که این مربی ایتالیایی گزینه اصلی هدایت سه‌شیر خواهد بود.

پس از اخراج سم آلاردایس از سمت سرمربیگری انگلیس به خاطر فسادی که فاش شد، اتحادیه فوتبال انگلیس به‌طور موقت هدایت تیم ملی این کشور را به گرث ساوت‌گیت، سرمربی تیم‌ زیر 21 ساله‌های خود سپرد.

روبرتو مانچینی که در مسابقه خیریه‌ای در شهر میلان حضور پیدا کرده بود، در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» در مورد احتمال حضورش روی نیمکت سه‌شیر گفت: در حال حاضر هیچ خبری در مورد تیم ملی انگلیس نیست. 

وی در پاسخ به این پرسش که «بازی‌های اینترِ تحت هدایت فرانک دی‌بوئر را می‌بینید؟»، اظهار داشت: نه‌تنها بازی اینتر، بلکه هیچ بازی را نمی‌بینم. در مورد اینتر هم حرفی ندارم که بزنم.

سرمربی پیشین منچسترسیتی این پرسش را هم که «نظرتان در مورد بازگشت احتمالی ماسیمو موراتی به پست ریاست باشگاه اینتر چیست؟»، این‌طور پاسخ داد: اگر واقعاً می‌خواهید که موارتی برگردد باید از خود او بخواهید نه من. من حرفی ندارم که در این مورد بزنم.