قبل از جذب اکبر میثاقیان سرمربی های زیادی را به من معرفی شد که در نهایت دیدم وی انرژی مثبت زیادی دارد و همچنین در کارش جدی است من جدیت در کار را دوست دارم به همین دلیل وی را انتخاب کردم.

شهره موسوی اولین بانوی مدیر عامل در لیگ دسته اول آزادگان در خصوص مسائل تیم فوتبال بادران با مهدی جمشیدیان خبرنگار مرور نیوز گفتگو کرد که شرح آن را در زیر می خوانیم:

*با توجه به اینکه خیلی از افراد پولدار در دریای فوتبال سرمایه گذاری کردند و در آن غرق شدند، هدف شما چه بود که در فوتبال سرمایه گذاری کردید؟

-(با خنده)ما جلیقه نجات پوشیدیم تا غرق نشویم ما آمدیم که بمانیم با توجه به اینکه کمی شنا در فوتبال را یاد گرفتیم، امسال هدفمان بزرگتر است و باید حرفه ای تر باشیم زیرا می خواهیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

*هدفتان از جذب اکبر میثاقیان چه بود؟

-قبل از جذب اکبر میثاقیان سر مربی های زیادی را به من معرفی شد که در نهایت دیدم وی انرژی مثبت زیادی دارد و همچنین در کارش جدی است من جدیت در کار را دوست دارم به همین دلیل وی را انتخاب کردم.

*آیا میثاقیان قبل از شروع لیگ قول داده بود تیم را به لیگ برتر بیاورد؟

-همه دوست دارند که این قول را از سرمربی بشنوند اما از آنجایی که خودم  با این جو آشنا هستم می دانم که هر کس قولی بدهد برای خودش گفته حداقل برای من که سال ها مدیریت کردم این حرف غیر منطقی است اما قول داده تمام سعیش را برای لیگ برتری شدن انجام دهد.

*چرا در ورزش های کم هزینه مثل کشتی که بازخورد بیشتری دارد سرمایه گذاری نمی کنید؟

-اگر بخواهم صادقانه جواب بدهم باید بگویم که عاشق هیاهوی فوتبال هستم، در ورزش های دیگر این هیاهو وجود ندارد.

*چقدر به لیگ برتری شدن فکر می کنید؟

-خیلی زیاد! انسان با امید زنده است و ما هم به امید لیگ برتری شدن در فوتبال آمدیم.

*آیا در این مدت دلال ها با شما تماس داشتند؟

-دلال ها زیادی به سراغ من آمدند به نوعی هم می توان گفت که با بعضی از آنها ارتباط هم پیدا کردیم.

*از عملکرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ راضی هستید؟

- بله! همین که من را پذیرفتند برایم راضی کننده است که باعث شدند یک خانوم در لیگ یک تیم داری کند. البته نواقصی هم وجود دارد که باید آن را برطرف کنند. اگر هم بی مهری ببینم آنقدر درکارم سمج هستم که بتوانم به نتیجه برسانم. هم خودم هم مجموعه بادران و شخص دکتر قربانی یا در کاری وارد نمی شویم یا اگر بشویم با سماجت انجام می دهیم.

*می خواهید تا کجا در فوتبال پیش بروید؟

-هدف اول صعود به لیگ برتر، در نهایت رسیدن به جام باشگاهای آسیا است، حال باید ببینیم تا کجا پیش می رویم.