مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مدیریت بر هزینه ها در دستور کار ما بوده که هزینه هایمان را مدیریت کنیم.

به گزارش مرورنیوز، محسن طاهری درباره نتایج ضعیف سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: اولا که هنوز ابتدای لیگ و هفته هشتم هستیم و شما می دانید که جدول هم امتیازهای 10 بین خیلی از تیم های جدول تقسیم شده است. نمی توانیم بگوییم که نتایج ما خیلی بد است ولی مناسب این تیم هم نیست. ما داریم تلاش می کنیم با یک تیم متحول شده و با یک مربی جدید و جوانگرا بتوانیم نتایج جالبی را حادث شویم.

وی درباره اینکه ویسی گفته بود هزینه سپاهان کاهش یافته است، گفت: بحث ما پایین آوردن هزینه ها نیست. ما در نظر داریم یک تیم چوان راهی میدان کنیم تا برای سال های آینده و چندین سال از این جوانگرایی بهره های مناسب داشته باشیم. با توجه به اینکه پایه ها و آکادمی های ما دارد خوب کار می کند. اگر ببینید که رده های پایه ما چقدر دارند تلاش می کنند و نتایج خوبی را کسب می کنند این نشان می دهد که پایه های ما چقدر خوب دارند بالا می آیند و از آنها در تیم های بزرگسالان استفاده کنیم تا یک تیم قدر و قدرتمند برای آتیه سپاهان داشته باشیم.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه آیا هیچ دستور برای پایین آوردن هزینه انجام نشده اظهار داشت:وقتی تیم جوان می شود قطعا هزینه های ما پایین می آید. ولی مدیریت بر هزینه ها در دستور کار ما بوده که هزینه هایمان را مدیریت کنیم. اما این به این معنا نیست که برای پایین آوردن هزینه ها تیم را جوان کنیم یا حرکتی انجام دهیم که تیم را خیلی ضعیف و پایین ببندیم. نظر و دیدگاه ما این است.

طاهری درباره اینکه مدیران ارشد سپاهان از مدیران آهنین کارخانه فولاد مبارکه بودند اما محسن طاهری به یکباره از هندبال به تیم فوتبال سپاهان اضافه شده بیان داشت:بیان برخی اظهارات نشان می دهد که اطلاعات برخی کافی و وافی نیست. من از دل کارخانه فولاد مبارکه بالا آمدم. 25 سال است که در این کارخانه کار کردم. اما مدیرانی که بالای سر این تیم بودند جناب آقای خلیلیان، رحیمی که مدیر خیلی لایقی بود، ساکت و... هیچ کدام از مدیران آهنینی که شما می گویید نبودند اما مدیران لایق و شایسته بودند. همچنین باقریان هم مدیری بود که از جنس تربیت بدنی بودند و در این رشته فعالیت داشتند. ما می خواهیم تعاملی بین کارخانه و باشگاه فولاد ایجاد کنیم.