آقای خاص می‌گوید تیمش در بازی امشب برابر لیورپول هجومی بازی خواهد کرد.

به گزارش مرورنیوز، ژوزه مورینیو در آستانه دیدار حساس امشب (دوشنبه) تیمش برابر لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که «رویکردتان برای این بازی چه خواهد بود؟» گفت: قطعاً سعی می‌کنیم حمله کنیم. وقتی که توپ دست لیورپول است، باید دفاع کنیم و وقتی ما توپ را در اختیار داریم باید به سمت دروازه آنها حمله کنیم. 

وی افزود: وقتی لیورپول صاحب توپ است باید سعی کنیم مانع گلزنی‌شان شویم و بهترین راه دفاع کردن با 11 بازیکن است. وقتی هم که صاحب توپ شویم به دنبال گشودن دروازه حریف و تسلط بر بازی هستیم و این کاری است که می‌کنیم. صادقانه می‌گویم با توجه به درصد مالکیت توپ و میدان و شوت‌هایی که در بازی‌های قبلی‌مان به سمت دروازه رقبا زده‌ایم، واقعاً بابت برخی نتایجی که کسب کرده‌ایم، ناراحتیم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم اتفاقی که فصل گذشته افتاد، دوباره رخ دهد. فصل گذشته لیورپول در آنفیلد 14 شوت به سمت دروازه منچستریونایتد زد و شیاطین سرخ هم تنها یک شوت روانه دروازه لیورپول کردند و بازی یک بر صفر به سود منچستر به پایان رسید. به اعتقاد من چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد. ما چیزی هستیم که هستیم. ما طوری بازی می‌کنیم که به آن عادت داریم. باید در برخی موارد پیشرفت کنیم، اما سبک کلی بازی‌مان را تغییر نخواهیم داد.

مورینیو تأکید کرد: ترجیح می‌دهم هجومی‌تر باشیم و همانطور که گفتم قصد پیروزی برابر لیورپول را داریم. منظور از بازی خوب چیست؟ اینکه گل کمتری بخورید، گل‌های زیادی به ثمر برسانید، باعث غرور هواداران‌تان شوید و بازی‌های‌تان را با برد به پایان ببرید. به شخصه رویکردی هجومی دارم.

وی در خصوص کاپیتان تیمش که در چند بازی اخیر باشگاهی و ملی نیمکت‌نشین شده، اظهار داشت: این حرفه من است و ترکیب را انتخاب کنم. وین رونی اصلاً جایگاهش را از دست نداده است. به اعتقاد من وین هنوز هم انتخاب اول است.

مورینیو در تمجید از مهاجم 35 ساله خود و تعهد بالایش به منچستریونایتد گفت:  زلاتان شگفت‌انگیز است. ابراهیموویچ یک روز پیش من آمد و گفت سه روز مرخصی که به من دادی را نمی‌خواهم و می‌خواهم در بازی باشم، شاید تیم به من نیاز داشته باشد.

لیورپول و منچستریونایتد از ساعت 22:30 امشب (دوشنبه) در آنفیلد به مصاف هم می‌روند.