یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تیمش را کاملا آماده مصاف روز شنبه مقابل سوانسی می داند و نسبت به پیروزی در این دیدار ابراز امیدواری کرد.

به گزارش مرورنیوز، لیورپول فصل جاری را خوب شروع کرده و از 6 بازی قبلی خود 13 امتیاز اندوخته است. قرمزهای آنفیلد فصل گذشته در ماه می در زمین سوانسی 3-1 بازنده شدند البته آن دیدار در مقطع دشواری برای لیورپولی ها برگزار شد. آنها پس از بازگشت از اسپانیا و مصاف با ویارئال(نیمه نهایی لیگ اروپا) مقابل سوانسی قرار گرفته و مغلوب شدند با این حال شرایط لیورپول در حال حاضر کاملا متفاوت است.

کلوپ در مورد این دیدار گفت:" نمی توان این بازی را با بازی فصل گذشته قیاس کرد. ما پس از مصاف دشوار با ویارئال، بازی خودمان را به سوانسی باختیم. در آن مقطع، شرایط خوبی نداشتیم و از مشکلاتمان نیز آگاه بودیم. مشکل ما در تلاش و تعهد بازیکنان نبود و فقط آن حجم بازی پرفشار به فاصله اندک برایمان زیاد بود.

حالا هیچ بهانه ای برای پیروز نشدن بر سوانسی نداریم. خیلی خوب تمرین کرده ایم و کاملا مهیای این بازی هستیم. روز شنبه باید این را در زمین نشان دهیم. از کیفیت سوانسی مطلعیم و معتقدم جای سوانسی در انتهای جدول(رده هفدهم با 4 امتیاز) نیست. آنها با این کیفیت، می توانند به رده های بالای جدول صعود کنند.

لیورپول فعلا در حال پیشرفت است و در این مقطع باید بنیان تیم را برای ادامه فصل ساخت."