سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی‌های قبل خیلی بدشانس می‌آوردیم، اما در تبریز نتیجه تلاش خود را گرفتیم.

به گزارش مرورنیوز، سیروس پورموسوی راجع به برتری پرگل تیمش در بازی خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی تبریز، اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که این بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم و نتیجه تلاش و زحمات روز‌های اخیر خود را گرفتیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما در این بازی تلاش زیادی به خرج دادند و با تمام وجودشان بازی کردند. ما واقعاً مستحق برد بودیم. در واقع ما فقط برای کسب سه امتیاز به تبریز رفته بودیم و خوشحالم که دست خالی برنگشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به این موضوع که اگر تیمش در تبریز بازی را می‌باخت وارد بحران شدیدی می‌شد، گفت: واقعاً مشکلات ما در بازی‌های قبل زیاد بود. در یکسری از بازی‌ها اصلاً مستحق باخت نبودیم، اما بدشانسی‌های زیادی آوردیم. از جام حذفی هم در عین شایستگی کنار رفتیم و این موضوع برای ما خیلی ناراحت‌کننده بود. امیدوار بودیم که با پیروزی در تبریز شرایط خود را بهبود ببخشیم که خوشبختانه به خواسته‌مان رسیدیم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیمش در جمع مدعیان قرار بگیرد یا نه؟، عنوان کرد: روزی که عهده‌دار سرمربیگری استقلال شدم برای موفقیت در سه جام برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کردیم، چرا که واقعاً به پتانسیل تیمم ایمان کامل دارم. به‌هر حال اگر مشکلات برطرف شود این شایستگی را  داریم که در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیریم و برای دومین سال پیاپی مدعی کسب قهرمانی باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا مشکلات تیمش فقط مالی است؟»، خاطرنشان کرد: مشکلات مالی صددرصد در تیم ما وجود دارد. قرار بود یکسری حمایت‌ها از تیم ما صورت بگیرد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و امیدواریم که در آینده شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه «آیا نیاز می‌بیند تیمش را برای آینده تقویت کند یا نه؟»، گفت: برای جذب بازیکن باید در زمان مقتضی اقدام کرد و همچنین شرایط مالی باشگاه هم اجازه دهد. در حال حاضر به تمامی نفراتی که در اختیار داریم ایمان و اعتقاد داریم و اگر در آینده شرایط مهیا باشد تیم را تقویت خواهیم کرد.

پورموسوی همچنین در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود خط خوردن بازیکنانی چون زهیوی و طیبی از تیم ملی باعث اُفت آنها شده است، اظهار داشت: در مقطعی همین‌طور بود، اما این دو بازیکن رفته رفته شرایط روحی و روانی‌شان بهتر شد و در همین بازی با ماشین‌سازی آنها که راه افتادند تیم هم راه افتاد.

وی در پایان راجع به دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و پرسپولیس نیز در بهترین شرایط خود قرار دارد. شرایط بازیکنان ما هم برای این بازی خیلی خوب است و به دنبال این هستیم تا روند روبه‌رشدمان را ادامه دهیم.