رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه برخی رسانه ها بیان کردند فردی به عنوان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون معرفی شده، گفت: نام فردی که به عنوان رئیس کمیته فوتسال بیان کردند را هم نشنیده بودم.

به گزارش مرورنیوز، مهدی تاج ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان یزد اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه در بعضی زمانها اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند که واقعیت ندارد.

وی افزود: ابتدا رسانه‌ای نام فردی را به عنوان مسئول جدید در یکی از مناصب معرفی می‌کند و بعد موضوع را به رسانه‌ای دیگر پاس می‌دهد که به رد و نقد این خبر بپردازند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور افزود: امروز هم من شنیدم که یکی از رسانه‌ها نام فردی را که فکر کنم تجریشی بود را به عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مطرح کرده‌اند که من حتی تاکنون این فرد را ندیده‌ام چه برسد به اینکه وی را رئیس کمیته فوتسال کرده باشم.

تاج با بیان این مطلب که همچنان کفاشیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال است، گفت: حکم جدیدی برای هیچ فردی صادر نشده و گمانه‌زنی‌ها در این رابطه صحیح نیست و نکته جالب این است که رسانه‌ای دیگر به نقد این فردی که من اصلا وی را ندیده‌ام پرداخته و می‌گوید چرا باید یک فرد غیر فوتبالی به عنوان مدیر فوتسال کشور منصوب شود.

وی همچنین به ظرفیت‌های استان یزد در زمینه فوتبال اشاره کرد و گفت: استان یزد از دیرباز در فوتبال توانمندیهای بسیاری داشته است که باید این ظرفیتها دوباره در این استان شکوفا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور خاطرنشان کرد: در بین تمام رشته‌های فوتبال، استان یزد در زمینه فوتبال ساحلی پیشرفت بسیار زیادی داشته و الان سرمربی تیم ملی و چند بازیکن ملی پوش ما از این استان هستند و باید تلاش شود که فوتبال ساحلی در یزد بیش از پیش تقویت شود.