سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی تیمش حرف‌های جالبی زد.

به گزارش مرورنیوز، ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه لیورپول از موضع قدرت حرف زد. 

او حرف‌های خود را این گونه شروع کرد: بازی برای هر 2 تیم و مخصوصا لیورپول خیلی سخت بود. مدت زیادی کنترل بازی را در دست داشتیم. دخئا در نیمه دوم 2 دفع توپ استثایی داشت.به هرحال بازی کاملا تحت کنترل ما بود. نه فقط به لحاظ تاکتیکی، بلکه از نظر احساسی هم خیلی قوی ظاهر شدیم و ورزشگاه را تحت‌تاثیر خودمان قرار دادیم. از طرفی فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم. اگر ضربه زلاتان گل می‌شد، به لیورپول شب‌بخیرمی‌گفتیم و برنده از میدان خارج می‌شدیم اما افسوس که برش و کاریزمای لازم را نداشتیم.

او در ادامه درباره تاکتیک‌های تیمش افزود: انتظار نفوذهای بیشتری را داشتم و قصد داشتم از راشفورد پشت سر زلاتان بهره ببرم اما پس از مدتی ترجیح دادم  رونی را به جای او وارد میدان کنم.وقتی برای پیروز دیر شد، بهتر دیدم دفاع کنیم تا شکست نخوریم. هدف ما کنترل جریان بازی با استفاده از در اختیار گرفتن توپ نبود چون از پرس وحشتناک حریف با یا بدون توپ اطلاع داشتیم. ابتدا می‌خواستیم با حداقل گل پیروز شویم و به همین دلیل شروع خوبی را رقم زدیم. لیورپول هم قدرت خاص خود را داشته و دارد. کلوپ تیم بسیار خوبی ساخته است.