نتیجه جلسه مدیران باشگاه اینتر برای رسیدگی به تخلفات انضباطی اخیر کاپیتان این تیم مشخص شد.

به گزارش مرورنیوز، باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مائورو ایکاردی به دلیل اظهارات و اقدامات جنجالی اخیرش در تعامل با هواداران باشگاه مجازات خواهد شد اما همچنان کاپیتان اینتر باقی خواهد ماند.

ابراز خرسندی ایکاردی از اهانت به گروهی از هواداران در کتاب شرح حالش، هواداران اینتر را از دست او خشمگین کرده و کار را به جایی رسانده که او را تهدید به مرگ کنند. البته ایکاردی هم آرام ننشسته و پاسخ آنها را داده است.

در بیانیه باشگاه اینتر درباره ایکاردی آمده است: به دنبال جلسه‌ای که با حضور مدیریت باشگاه و مائورو ایکاردی برگزار شد، باشگاه اینتر اعلام می‌کند که کاپیتان تیم به دلیل تخطی از قوانین داخلی باشگاه، قوانینی که تمام بازیکنان آنها را پذیرفته‌اند، مجازات خواهد شد.

در همین حال ایکاردی نیز با انتشار بیانیه‌ای مراتب پشیمانی خود را از اتفاقات رخ داده، ابراز کرده است. مهاجم 23 ساله آرژانتینی اینتر که در صفحه‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی هواداران اینتر را تهدید کرده بود و یکشنبه شب به دلیل از دست دادن یک پنالتی در باخت 2 بر یک نراتزوری برابر کالیاری بیش از پیش از چشم هواداران افتاد، گفت: این دو سه روز اخیر در دوران حضور من در نراتزوری دوره تلخی را ساختند. با این حال ما هنوز یک خانواده هستیم و همیشه اینطور فکر کرده‌ام که اینتر برای من یک خانواده بزرگ است. البته یک خانواده هم ممکن است روزهای سختی داشته باشد و چنین سوء تفاهم‌هایی رخ می‌دهد.

ایکاردی ادامه داد: با باشگاه صحبت کردم و قرار شد که ما این حادثه تأسف‌بار را پشت سر بگذاریم چون همه ما به دنبال یک هدف هستیم؛ موفقیت اینتر چون هیچ‌کسی و هیچ چیزی به موفقیت باشگاه ارجح نیست. به همین دلیل است که من تمام تصمیمات باشگاه را پذیرفته‌ام و سعی می‌کنم که در آینده محتاطانه‌تر رفتار کنم، چیزی که نقشم در تیم اقتضا می‌کند. الان از هر زمان دیگری خودم را با تیم متحد‌تر می‌دانم. ما برای بازی‌های پیش‌رو می‌توانیم خودمان را با حداکثر تعهد آماده کنیم.