پدر سرمربی منچسترسیتی اطمینان دارد که فرزندش برای دومین بار مربیگری در نیوکمپ را تجربه نخواهد کرد.

به گزارش مرورنیوز، والنتی گواردیولا، پدر پپ سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد که با همه علاقه‌ای که هواداران بارسلونا به پسرش دارند، او به نیوکمپ بازنخواهد گشت.

گواردیولا به سبب افتخارات فراوانی که در چهار سال حضورش در بارسلونا کسب کرد - 14 قهرمانی که او را به موفق‌ترین سرمربی تاریخ باشگاه تبدیل کرد - از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران این تیم برخوردار است، اما پدر او بعید می‌داند که بازگشت به جمع آبی‌و‌اناری‌ها در دستور کار سرمربی پیشین بایرن مونیخ قرار داشته باشد، حتی برای تصدی پست‌های مدیریتی.

والنتی گواردیولا در گفت‌و‌گو با رادیو کادنا سر اظهار داشت: بازگشت پپ به بارسلونا؟ به چه هدفی؟ برای کار کردن به‌عنوان یک توپ جمع کن (خنده)؟ من واقعاً تصور نمی‌کنم که او به بارسلونا برگردد، چه برای ریاست و چه برای مربیگری. دوران او در بارسلونا به سر رسیده است و من فکر نمی‌کنم که بازگشتش به این باشگاه، به نفع او باشد. حداقل می‌توانیم بگوییم که او به‌عنوان یک مربی به بارسلونا باز نخواهد گشت.

پدر پپ گواردیولا در ادامه اعتراف جالبی کرد و گفت در بازی فرداشب منچسترسیتی برابر بارسلونا در نیوکمپ، طرفدار تیم جدید پسرش خواهد بود. او همچنین گفت که پیش‌بینی می‌کند، پپ در منچسترسیتی هم مانند بایرن مونیخ و بارسلونا کارنامه مربیگری درخشانی داشته باشد.

وی تأکید کرد: پپ هر جایی که باشد کارش را درست انجام می‌دهد. او در آلمان هم خوب نتیجه گرفت و آنجا دوستش داشتند. حالا هم وارد یک باشگاه بزرگ انگلیسی شده است.

والنتی گواردیولا در پایان تأکید کرد که تصور نمی‌کند پسرش هدایت هر تیمی جز یک تیم را برعهده بگیرد. وی گفت: اگر از من بپرسید می‌گویم که پپ ممکن است که هدایت تیم ملی کاتالونیا را هم برعهده بگیرد، اما من فکر نمی‌کنم که او روزی سرمربی تیم ملی اسپانیا شود. من تنها کسی نیستم که این را می‌گوید. با هیچ‌کسی هم مشکل ندارم. همه آزادند هر طوری که می‌خواهند فکر کنند. من نمی‌دانم برنامه پپ برای آینده‌اش چیست. در واقع من چه کسی هستم که بخواهم بگویم او باید چه کاری انجام دهد یا ندهد؟!