هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ معتقد است اگر منچستریونایتد در بازی‌های بزرگ همانند مسابقه با لیورپول بازی کند، می‌تواند به قهرمانی برسد.

به گزارش مرورنیوز، ژوزه مورینیو به خاطر بازی دفاعی که تیمش شب گذشته (دوشنبه) در تقابل با لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس ارائه داد، به شدت مورد انتقاد است، اما هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ بر این باور است که منچستریونایتد می‌تواند با ارائه بازی دفاعی منظم در بازی‌های بزرگ به قهرمانی برسد.

آندر هررا که پس از بازی شب گذشته از سوی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، به این شبکه گفت: باید در بازی‌های بزرگ خودمان به همین شیوه بازی کنیم. در نیمه اول تیم بهتری بودیم، اما در 45 دقیقه دوم لیورپول عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت.

وی افزود: داوید دخه‌آ دو مهار توپ فوق‌العاده در این بازی انجام داد و در طرف دیگر زلاتان یک موقعیت گلزنی خیلی خوب داشت. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود و هیچ یک از دو تیم شایسته شکست نبودند. از این بازی می‌توانیم درس‌های زیادی بگیریم، اما از حالا به بعد باید بازی‌های خود را با برد به پایان ببریم. ما منچستریونایتد هستیم و می‌خواهیم  قهرمان شویم.

منچستریونایتد که در حال حاضر با 14 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است، اولین تیمی شد که این فصل در آنفیلد از لیورپول امتیاز گرفت. شیاطین سرخ پنجشنبه شب در مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف فنرباغچه ترکیه می‌روند و پس  از آن روز یکشنبه در لیگ برتر میهمان چلسی خواهند بود.