سرمربی پرتغال از بازگشت کریستیانو رونالدو به تیم ملی این کشور برای دو بازی در انتخابی جام جهانی خبر داد.

به گزارش مرورنیوز، تیم ملی پرتغال قهرمان اروپا برای برگزاری دو دیدار از انتخابی جام جهانی روسیه، نفرات خود را به اردوی این کشور دعوت کرده و در این بین نام کریستیانو رونالدو نیز دیده می شود. رونالدو که در دیدار نهایی یورو از ناحیه زانو آسیب دید، توانست برای رئال مادرید به میدان برود و حالا نیز در دو دیدار پرتغال برای انتخابی جام جهانی برابر آندورا و جزایر فارو به اردوی این کشور دعوت شده است. 

پرتغال بدون رونالدو توانست جبل الطارق را شکست دهد ولی در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر سوئیس شکست خورد. 

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال درباره حضور رونالدو در این تیم برای رقابت های پیش رو در انتخابی جام جهانی گفت: از حضور رونالدو در تیم خوشحال هستیم و معتقدم پرتغال با حضور رونالدو قوی تر می‌شود. بازیکنانی به تیم دعوت کردیم که با مسئولیت پذیری و کار مداوم تلاش کردند تا بهتر از قبل شوند و شرایط خوبی برای خودشان ایجاد کنند. این یکی از مشکلات ما در بازی اول انتخابی برابر سوئیس بود. نباید مغرور باشیم و فکر کنیم قهرمان اروپا هستیم. تازه در ابتدای راه برای انتخابی جام جهانی هستیم و به اندازه بقیه کشورها برای صعود به جام جهانی شانس داریم.

همچنین جلسون مارتینس پدیده اسپورتینگ که مورد توجه منچستریونایتد و رئال مادرید قرار داشت نیز می تواند در این دو دیدار برای اولین بار برای تیم ملی پرتغال به میدان برود. 

پرتغال هفته آینده باید از آندورا میزبانی کند و در ادامه به جزایرفارو خواهد رفت و برابر این تیم نیز صف آرایی خواهد کرد. 

فهرست تیم ملی پرتغال برای دو دیدار از انتخابی جام جهانی:

دروازه‌بانان: آنتونی لوپس (لیون)، مارافونا (براگا) و روی پاتریسیو (اسپورتینگ)

مدافعان: برونو آلوس (کالیاری)، آنتونس (دیناموکیف)،  ژوائو کانسلو (والنسیا)، خوزه فونته (ساوتهمپتون)، رافائل گوئرو (بوروسیا دورتموند)، په په (رئال مادرید)، سدریک سوارس (ساوتهمپتون)

هافبک ها: رناتو سانچس (بایرن مونیخ)، ویلیام کاروالیو (اسپورتینگ)، آندره گومس (بارسلونا)، ژوائو ماریو (اینتر)، ژوائو موتینیو (موناکو)، دانیل پریرا (پورتو) و آدرین سیلوا (اسپورتینگ)

مهاجمان: کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، ریکاردو کوارشما (بشیکتاش)، برناردو سیلوا (موناکو)، آندره سیلوا (پورتو)، نانی (والنسیا)، جلسون مارتینس (اسپورتینگ لیسبون) و ادر (لیل)

پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ بعد از شکست در بازی نخست در انتخابی جام جهانی برابر سوئیس مصمم است تا با برتری برابر دو تیم آندروا و جزایر فارو بار دیگر به روند برد بازگردد.