سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره استعفای وزیر ورزش و جوانان در مورد عملکرد او گفت: مشکلاتی که در ورزش به وجود آمد نشانگر عملکرد ایشان است. فکر می‌کنم ایشان سه سال دیر استعفا کرد.

به گزارش مرورنیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر گفت: متاسفانه با توجه به نتیجه بازی قبلی که شکست بدی را مقابل پرسپولیس بدست آوردیم محکوم به پیروزی برابر ذوب آهن هستیم. با توجه به شرایط جدول فقط سه امتیاز بین تیم چهارم تا چهاردهم فاصله است. اگر سه امتیاز بازی فردا را نگیریم کار برای ما سخت می‌شود.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم خوب و بزرگی است امسال هم این تیم با اینکه کارش را بد شروع کرد اما روز به روز بهتر می‌شود. با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستم آنها قطعا فردا بازی سختی را خواهند داشت. ما هم تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت در مورد آخرین وضعیت مالی این تیم هم گفت: بهتر است در خصوص مشکلات مالی از مدیریت باشگاه بپرسید اما شرایط نسبت به گذشته هیچ فرقی نکرده است.

علی دایی در رابطه با عملکرد وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: نتایج ایشان را می‌توان از عملکرد ورزش در المپیک فهمید مشکلاتی که در ورزش به وجود آمد نشانگر عملکرد ایشان است. وزیر فکر کنم سه سال دیر استعفا داد.

سرمربی نفت در رابطه با غیبت بوعذار گفت: ایشان دو هفته به دلیل مشکلی که برای پدرش به وجود آمد غایب بود ایشان بدون اجازه به جای دو روز دو هفته در تمرینات غایب بود. ما هم ایشان را در اختیار باشگاه قرار داریم.

وی در خصوص حضورش در تمرین تیم ملی کاراته تصریح کرد: هروی از دوستان خوب و قدیمی من است و با ایشان هماهنگ کردیم امروز در تمرین این تیم حاضر شوم این تیم فردا به مسابقات بین المللی اعزام می‌شود و امیدوارم که مدال بیاورد.

دایی در ادامه با خنده گفت: من چند ماهی بود که می‌خواستم در تمرینات کاراته حاضر شوم اما ترس داشتم امروز هم با ترس و لرز رفتم.