لیگ برتر فوتسال ایران فردا (جمعه) با تقابل حسین شمس و وحید شمسایی در کسوت مربیگری تیم‌های دانشگاه آزاد و تأسیسات دریایی هفته ششم خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مرورنیوز، هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا (جمعه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری خواهد شد. در زیر نگاهی خواهیم داشت به دیدارهای این هفته:

* ارژن شیراز - یاسین‌پیشروی قم
تیم ارژن هفته گذشته مقابل شهرداری ساوه کاری از پیش نبرد و در خانه‌اش شکست خورد. یاسین‌پیشرو هم با پیروزی پرگل،‌ آذرخش بندرعباس را بدرقه کرد و به رده چهارم جدول رسید. شاگردان حیدریان در این بازی خارج از خانه قطعاً تلاش می‌کنند با کسب چهارمین پیروزی خود، به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

* مس سونگون - آذرخش بندرعباس
مس هفته گذشته چهارمین شکست را به تیم دانشگاه آزاد تحمیل کرد و با درخشش صمیمی به رتبه هشتم جدول رسید. شاگردان روزپیکر در آذرخش اما هفته پیش شکست سنگینی مقابل یاسین‌پیشرو تجربه کردند و این هفته به دنبال کسب پیروزی و صعود حداقلی در جدول هستند.

* شهروند ساری - دبیری تبریز
تیم شهروند در هفته پنجم در دیداری نفس‌گیر توانست با غلبه بر ارژن شیراز، هفتمین امتیاز خود را کسب کند. این تیم باید در هفته پنجم با دبیری رده پنجمی مصاف دهد و فرصت دارد تا با نگه داشتن سه امتیاز این بازی در ساری، به نیمه بالایی جدول برسد، کاری که روی کاغذ دشوار به نظر می‌رسد و نیاز به صرف انرژی و داشتن انگیزه بالا دارد.

* حفاری اهواز - فرش آرای مشهد
هفته گذشته، حفاری با تساوی خانگی مقابل شهرداری ساوه، رتبه دوم جدول را به تأسیسات و وحید شمسایی تقدیم کرد. این تیم در هفته جاری می‌تواند با شکست فرش آرای رده هفتمی، به جایگاه پیشین خود برگردد. فرش‌آرا هفته گذشته در یک بازی نزدیک، با یک گل به تأسیسات باخت و مسبب سقوط حفاری به رده سوم جدول شد.

* گیتی‌پسند اصفهان - شهرداری ساوه
صدرنشین لیگ برتر فوتسال با کسب پنج پیروزی از پنج دیدار، با قدرت بر صدر جدول تکیه زده است. شهرداری ساوه هم هفته گذشته تیم حفاری را در ساوه متوقف کرد و حالا با گیتی‌پسند رده اولی مصاف خواهد داد. خلق شگفتی از تیم ششم جدول در خانه صدرنشین لیگ انتظار زیادی است، اما مدعیان بالای جدول دلخوش به وقوع آن هستند.

* مقاومت البرز - طرح و توسعه الوند
تیم طرح و توسعه با پنج شکست از دیدارهای گذشته، شرایط بدی را در انتهای جدول تجربه می‌کند. تیم مقاومت اما شرایط بهتری دارد و با یک پیروزی و چهار شکست، در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. کسب سه امتیاز این مسابقه به شرایط تیم برنده و نیز روحیه این تیم کمک زیادی خواهد کرد.

* تأسیسات دریایی - دانشگاه آزاد
این مسابقه تحت‌تأثیر جدال سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران قرار دارد. تیم دانشگاه آزاد با شمس، تنها یک امتیاز کسب کرده است و امید زیادی به کسب امتیاز در این بازی دارد. از طرفی، تأسیسات در هفته گذشته با شکست فرش‌آرا در مشهد، به رتبه دوم جدول رسید و حالا دوست ندارد به راحتی از بالای جدول دور شود. تأسیسات امیدوار است با برد پرگل برابر دانشگاه آزاد و نیز شکست سنگین گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه، صدرنشین شود.