ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید با انتشار عکسی عجیب از چهره خودش، هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی را متعجب کرد.

به گزارش مرورنیوز، در روزی که همه نگاه‌ها به نیوکمپ بود تا جدال پپ گواردیولا با شاگردان قدیمی‌اش در بارسلونا را ببیند، کریستیانو رونالدو هم توانست به شیوه خودش جلب توجه کند.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها که سه‌شنبه شب در دیدار خانگی رئال برابر لژیا ورشوی لهستان در دور سوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و نتوانست گلی به ثمر برساند، با انتشار عکسی از خودش در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که نه فقط در فوتبال و گلزنی بلکه در همه چیز از جمله وضعیت ظاهری هم می‌خواهد بهترین باشد.

عکسی که رونالدوی 31 ساله در شبکه‌های اجتماعی گذاشته او را در حالی نشان می‌دهد که یک ماسک ترمیمی برای تقویت پوست خود روی صورتش گذاشته است و جالب اینجاست که نشریه اسپانیایی مارکا آن را به ماسک هانیبال لکتر (شخصیت فیلم ترسناک سکوت بره‌ها) تشبیه کرده است.

توجه رونالدو به وضعیت ظاهری‌اش و تلاش برای بهتر کردن آن در حالی است که آمار گلزنی او در این فصل چنگی به دل نزده است و وی باید امیدوار باشد که بازی بعدی تیمش در لالیگا فرصت بهبود این آمار را در اختیار او بگذارد.

رونالدو در بازی رئال برابر لژیا ورشو گلی به ثمر نرساند، اما نشان داد که از نظر جسمانی مشکلی ندارد و به این ترتیب می‌توان انتظار حضور او را در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها در بازی هفته آینده برابر اتلتیک بیلبائو داشت.