سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش با اشتباهات بچگانه از پیروزی مقابل فولاد بازمانده است.

به گزارش مرورنیوز، امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل فولاد در نشست خبری حاضر شد و به پرسش های خبرنگاران درباره بازی امروز پاسخ داد. صحبت های قلعه نویی در ادامه آمده است:

روی اشتباهات بچه گانه گل خوردیم

بازی خوبی به نمایش گذاشتیم؛ به خصوص در نیمه دوم یکی از بهترین بازیهایمان را انجام دادیم اما متاسفانه در این بازی روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم. معتقدم دو گلی که برای فولاد به ثمر رسید حتی 30 درصد موقعیت گل هم نبود.

بازیکنان حریف خود را روی زمین می انداختند

در نیمه دوم از زمان ورود کرار بازی زیبا و روانی را انجام دادیم اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. تا می‌آمدیم شکل حمله به خود بگیریم بازیکنان حریف خود را روی زمین می‌انداختند. فکر می‌کنم داور باید هفت، هشت دقیقه وقت اضافه می‌گرفت.شکل حریف اینطور بود ما باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم.

20 سوت اشتباه به ضررمان زده شد

بحث کارشناسی داوری را به کمیته داوران واگذار می‌کنم اما این داور در این فصل دو بار برای ما سوت زده و هر دو بار اشتباه داشته است. در صحنه پنالتی اعتراضی به داور نداشتم اما در سوت‌های وسط زمین 20 سوت اشتباه برای ما زده شد. معتقدم بعضی‌ها می‌خواهند با این حرکت به جایی برسند. من به داور می‌گویم بازیکن سرش پایین آمده، می‌گوید بفرمایید بالا! البته بعد خودش گفت در آن صحنه اشتباه کرده است.باید فیلم قضاوت داور را ببینند تا در خصوص او تجدیدنظر کنند.

روز طالب لو بود

همانطور که گفتم در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم اما امروز روز وحید طالب‌لو بود. تا تیم ما شکل می‌گرفت آهنگ بازی را به هم می‌زدند. البته نباید به شکل بازی آنها ایراد گرفت. در تمام دقایق بازی فاصله پاس‌ها خوب بود و بچه‌های ما با برنامه حملات حریف را دفع می‌کردند.

افت سعید آقایی و عملکرد خوب ابراهیمی

ما به غیر از گلی که دریافت کردیم شانسی به حریف ندادیم و اخباری هیچ واکنشی نشان نداد. گل اولی که خوردیم واقعا خنده‌دار بود. هدف ما این نیست که فقط از یک جناح حمله کنیم اما یکی دو بازی سعید آقایی بازی‌های خوبش را ارائه نکرده و فکر می‌کنم در بازی امروز هم بیشتر از جناح راست نفوذ می‌کردیم تا چپ. شاید سعید آقایی شرایط آرمانی همیشگی را نداشت اما محمد ابراهیمی بازی خوبی از خود نشان داد. در ابتدای لیگ به ابراهیمی گفته بودیم که می‌تواند به همه جای زمین برود و امروز نمایش بسیار خوبی ارائه کرد.

بهترین خط حمله لیگ را داریم

ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و در همه بازی‌ها به غیر از دیدار برابر سایپا حق‌مان پیروزی بود. امروز تکرار می‌کنم که روی دو اشتباه بچه گانه گل خوردیم.

فغانی نمی شوند، اینطور خود را مطرح می کنند

در پایان باید بگویم برخی‌ها فغانی نمی شوند اما می‌خواهند این شکلی خود را مطرح کنند. در صحنه‌ای که داور من را اخراج کرد خودش گفت که اشتباه کرده اما این را هم گفت که از من می‌خواهد به تصمیمش تمیکن کنم.