پس از استعفای خورخه والدانو، رئال مادرید سال هاست که دیگر مدیر ورزشی ندارد و رئیس باشگاه همراه با مدیر عمومی، کارهای مربوط به نقل و انتقالات را انجام می دهند.

به گزارش مرورنیوز، این انتقادی بوده که همواره به فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه رئال وارد شده و بسیاری او را یک دیکتاتور می دانند.

شرایط رئال بر خلاف بارسلونا است که کارهای مربوط به جذب بازیکن برای تیم اول و تیم های پایه ای را روبرت فرناندز به عنوان مدیر ورزشی انجام می دهد. پیش از او نیز زوبی زارتا و بگریستین این وظیفه را بر عهده داشتند.

پرز در همین رابطه به دیاریو اوکی گفت:" رئال نیازی به مدیر ورزشی ندارد. ما بهترین بازیکنان اسپانیا و دنیا را برای تیم اول و بازیکنان مستعد و آینده دار را برای تیم های پایه ای جذب می کنیم.

رئال همیشه به بهترین ها نیاز دارد و برای این مهم، هیچ نیازی به مدیر ورزشی نیست. بعد از والدانو، یک مدیر عمومی داریم(آنخل سانچس) که خرید های فوق العاده ای از زمان دوره دوم ریاستم بر رئال انجام داده است.

رئال برای در اختیار داشتن بهترین ها، نیاز به پول و هزینه کردن دارد و اینجا پول تعیین کننده است. برای چنین چیزی همیشه باید از لحاظ اقتصادی رشد کنیم. زمانی مورینیو حرف خوبی زده بود که یک باشگاه درجه یک مثل رئال، باید از همه نظر درجه یک باشد."