ایوب کلانتری هافبک باتجربه تیم سیاه جامگان به انتقاد شدید از شرایط حاکم بر این باشگاه پرداخت.

به گزارش مرورنیوز،  کلانتری در این‌باره  چنین گفت:

* هر کس تا یک حدی صبر دارد و تا یک حدی می‌توانیم تمرین و بازی کنیم، یک جاهایی دیگر صبر آدم تمام می‌شود.

* سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و امروز روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، فکر کنم یکی از بدترین روزهای آقای سیدعلی بود، ایشان را می‌شناسم و یکی از بهترین داوران لیگ بوده و او امروز اصلا روز خوبی نداشت.

* هر تیمی که به آن رسیدگی نشود، وضعیت مالی‌اش مثل ما افتضاح باشد صددرصد در نتیجه‌گیری‌ به مشکل می‌خورد. شاید بتوانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم اما باید به این موضوع توجه شود.

* نمی‌دانم مدیریت سیاه‌جامگان چه تصمیمی دارد، اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند بفروشند و بروند چرا با زندگی 30 تا جوان بازی می‌کنند و نمی‌فروشند. نمی‌دانم چرا فدراسیون اجازه تیم‌داری به چنین آدم‌هایی را می‌دهد. آخر تا کی و چه زمانی می‌خواهند با زندگی این جوانان بازی کنند؟ چند سال است این تیم بی‌پول است و چطور می‌شود یک تیم 10 سال پول نداشته باشد ولی تیم‌داری کند؟

* خیلی صحبت‌ها در مورد اینکه اسم تیم قرار است تغییر کند، قرار است امتیاز باشگاه سیاه جامگان فروخته شود یا ... که هیچ یک از این اقدام‌ها صورت نگرفت. آنها هفته گذشته تصمیم به رفتن و فروختن تیم داشتند پس چه شد؟ چرا هیچ کاری انجام ندادند؟ اگر می‌خواهند باشند پولی به باشگاه بیاورند و کمکی برای پیشرفتش کنند. واقعا شرایط خیلی در اینجا بد است. بازیکن را از خانه‌اش بیرون کرده‌اند چون باشگاه اجاره خانه‌اش را نداده است.

* روح‌الله سیف‌اللهی 20 میلیون از جیب خودش پول داده تا برای این بازیکن خانه بگیرند اما متاسفانه خانه که به او نداده‌اند، پول هم به او برنگشته است.

* خیلی از تیم‌های فوتبال در ایران مشکل مالی دارند ولی نه تا این حد؛ نه در حدی که پول بازیکن را بخورند. واقعا من اولین باری است که می‌شنوم یک همچنین اتفاقی در فوتبال ایران می‌افتد.

* در جریان تصمیم آقای کاظمی نیستم ولی قطعا ایشان هم خسته شده‌اند. هر چه تلاش می‌کنند و چشمشان را روی همه چیز می‌بندند ولی انگار با همه دارند بازی می‌کنند. یک روز می‌گویند تیم را می‌فروشند و روز بعد می‌گویند مشکل مالی‌مان حل شده، چه مشکلی حل شده است؟

* در بازی هفته گذشته مقابل استقلال در میکسدزون از من به صورت شخصی پرسیدند که مبلغی را دریافت کرده‌ام که به ایشان گفتم 20، 30 درصدی را ابتدای حضورم در اینجا گرفته‌ام که شاید خیلی از بچه‌ها آن را دریافت نکرده باشند. آن پیش پرداخت برای ابتدای فصل بود، شما نگاه کنید چند هفته است که لیگ شروع شده است و چند ماه است که ما پول نگرفته‌ایم؟! جالب است به آقایان دسته چک بانک هم می‌دهند، چک‌هایی که هیچ اعتباری ندارد و هیچ کدام از آنها پرداخت نمی‌شود. جز چکی که من ابتدای فصل از آنها گرفته و پرداخت شد فکر نمی‌کنم چک دیگری پاس شده باشد.

* اعتراض و اعتصاب در واقع لطمه خوردن بازیکن است اگر بازیکنی 10 هفته تمرین کند بدنش با افت مواجه می‌شود و دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند. همه بازیکن‌ها هم با این تیم قرارداد دارند و به نظر شما کجا می‌توانند بروند؟

* فکر می‌کنم فدراسیون با باشگاه‌هاست چراکه 3سال است از باشگاه صبا درصدی طلب دارم که هنوز یک ریال هم نتوانستم از آنها دریافت کنم. یکسال در آن جاده می‌رفتم و می‌آمدم و 60درصد از طلبم هم مانده است. خوش به حال بازیکنان خارجی شکایت می‌کنند یک هفته بعد طلبشان را از باشگاه‌شان می‌گیرند اما در اینجا فقط باید دنبال طلبت بدوی.