پاسور تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به هیچ وجه از دیدن بازی از جایگاه تماشاگران راضی نیستم چون می‌خواستم بازی کنم.

به گزارش مرورنیوز، تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی نخست خود در لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک مغلوب پیکان در خانه والیبال تهران شد. در این بازی،‌ خیلی‌ها از جمله سرمربی صرب تیم شهرداری ارومیه معتقد بود که اگر دراگان تراویتسا، پاسور ایتالیایی این تیم اجازه بازی داشت، جریان این دیدار و نتیجه آن عوض می‌شد.

تراویتسا، پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا در این مورد اظهار داشت: به هیچ وجه از دیدن بازی از جایگاه تماشاگران راضی نیستم چون می‌خواستم بازی کنم. 

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی بود ولی معتقدم هر دو تیم می‌توانستند بهتر بازی کنند. به هر حال بازی اول فصل بود و بعد از گذشت 2 یا 3 ماه، تیم‌ها با هماهنگی بیشتر، عملکرد بهتری خواهند داشت. آنها انرژی خوبی در بازی داشتند.

تراویتسا گفت: تماشاچیان تیم ما فوق‌العاده بودند و من از آنها سپاسگزارم. متاسفانه روز خوبی را پشت سرنگذاشتیم چون باختیم ولی از این بازی می‌توانیم نکات مهمی را بیاموزیم.

پاسور پیشین تیم ملی ایتالیا در مورد اینکه انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای پیروزی کمتر از پیکان بود، تصریح کرد: اصلاً این طور نبود. هر بازیکنی که در زمین حضور دارد، می‌خواهد برنده باشد. من معتقدم که بازسازی روحی هر تیم نیاز به زمان دارد و در صورتی که بازیکنان با تجربه باشند، می‌توانند خیلی زود بعد از یک شکست به جریان عادی برگردند.

تراویتسا در مورد صدور ITC برای بازی در لیگ برتر گفت: باشگاه شهرداری ارومیه باید مبلغی را به فدراسیون والیبال ایتالیا پرداخت کند تا اجازه بازی من صادر شود.