نایب قهرمان سابق جهان از شیوه برگزاری لیگ کشتی انتقاد کرد.

به گزارش مرورنیوز، غلامرضا محمدی پس از قهرمانی بیمه رازی در لیگ کشتی آزاد گفت: در مجموع می‌توانستیم بهتر باشیم به خصوص در اوزان 61 و 97 کیلوگرم انتظارات ما برآورده نشد اما نتیجه راضی‌کننده بود چرا که برای سومین سال متوالی قهرمان شدیم.

وی درباره حضور بیمه رازی در جام باشگاه‌های جهان گفت:‌ تمام هدف‌مان دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته در این رقابت‌ها است اما امسال مسلماً مسابقات سطح بالاتری خواهد داشت چرا که شنیده‌ام برخی تیم‌ها نفرات مطرحی جذب کرده‌اند و قطعاً کیفیت رقابت‌ها از سال گذشته بالاتر خواهد بود. از طرفی با توجه به اینکه مسابقات امسال در حاشیه مسابقات جهانی برگزار می‌شود اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

سرمربی تیم کشتی‌آزاد بیمه رازی با انتقاد از نحوه برگزاری لیگ با این شیوه گفت: نمی‌توان نام این مسابقات را لیگ گذاشت و برگزاری رقابت‌ها با این شیوه در شأن کشتی ما نیست. خوشبختانه قرار است فدراسیون کشتی با برنامه‌ریزی بهتری در جهت بهبود شرایط لیگ و جذب حامیان مالی اقدام کند.

محمدی در پاسخ به این سؤال که مسوولان فدراسیون معتقدند برگزاری لیگ با شیوه گذشته زمان‌بر و هزینه‌بر بوده است، گفت: قبلاً هم لیگ به همین شکل برگزار می‌شد اما حامیان مالی استقبال خوبی می‌کردند اگر رقابت ایجاد شود اسپانسرها هم ورود خواهند کرد. همین امروز شاهد رقابت نزدیکی در فینال بودیم؛ چرا که کشتی با همین جذابیت‌ها و تماشاگران لذت‌بخش می‌شود و ورزش بدون تماشاچی معنایی ندارد.