سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و میلاد محمدی، سه لژیونر ایرانی تیم‌های روستوف و ترک گروژنی نمره‌های فنی خوب و متوسطی در دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر روسیه دریافت کردند.

به گزارش مرورنیوز، تیم روستوف روز گذشته (شنبه) در بازی خارج از خانه هفته یازدهم لیگ برتر روسیه برابر یوفا به تساوی بدون گل دست یافت. خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان دو تیم یوفا و روستوف به سعید عزت‌اللهی نمره خوب هفت را اختصاص داد.

این ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی روستوف قرار داشت و در دقیقه 78 جای خود را به سردار آزمون داد. آزمون نیز نمره متوسط شش را برای حضور 12 دقیقه‌ای برابر یوفا دریافت کرد. سوسلان ادژانااف، دروازه‌بان روستوف هم با دریافت نمره 8.5 به‌عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد.

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم ترک گروژنی نیز که ضمن بازی 90 دقیقه‌ای در بازی هفته یازدهم لیگ برتر روسیه برابر روبین‌کازان در یکی از گل‌های تیمش نقش مهمی داشت نمره فنی خوب هفت را از خبرگزاری ورزشی چمپیونات گرفت. بکیم بالاج، مهاجم آلبانیایی  ترک گروژنی با گرفتن نمره هفت عنوان بهترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص داد. یاران میلاد محمدی در این بازی با نتیجه 3 بر یک حریف مطرح خود را شکست دادند.

تیم‌های ترک گروژنی و روستوف به ترتیب با 18 و 17 امتیاز رتبه‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه را در اختیار دارند.