کاپیتان پیشین تیم فوتبال لیورپول با انتشار یک پیام قدردانی از هواداران لس‌آنجلس گلکسی، جدایی‌اش از این تیم را محتمل‌تر کرد.

به گزارش مرورنیوز، در آستانه آخرین بازی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در مرحله گروهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) در سال 2016، استیون جرارد، هافبک کهنه‌کار این تیم با انتشار پیامی برای کانون هواداران گلکسی، از آنها بابت حمایت‌های‌شان قدردانی کرد که این پیام به زعم بسیاری از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی نشانه‌ای از جدایی قریب‌الوقوع کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس از لس‌آنجلسی‌هاست.

جرارد 36 ساله که تابستان سال پیش لیورپول را به مقصد کالیفرنیا ترک کرد، ضمن تشکر از هواداران گلکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خطاب به آنها نوشت: زندگی در لس‌آنجلس و بازی برای هواداران بزرگ گلکسی، برای من مایه افتخار بوده و شما بودید که باعث شدید من اینجا احساس کنم در خانه‌ام هستم. این شهر و این باشگاه همیشه جایگاه خاصی در قلب من خواهند داشت. از شما متشکرم.

جرارد از ماه جولای که لیورپول را ترک کرد تا به تیم پیشین دیوید بکام ملحق شود، در 36 بازی که برای لس‌آنجلس گلکسی انجام داده، پنج گل زده است، اما با پیامی که او منتشر کرده است، مشخص نیست که آیا تعداد بازی‌هایش برای تیم ایالت کالیفرنیا بیشتر خواهد شد یا نه. این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی شروع به شایعه‌پراکنی در خصوص احتمال بازگشت جرارد به لیورپول برای بازی زیر نظر یورگن کلوپ کرده‌اند، خبری که او هنوز هیچ واکنشی نسبت به آن نشان داده است.