زننده تنها گل پیروزی روسونری برابر بانوی پیر می‌گوید باورش نمی‌شود که توانسته است دروازه‌ سنگربان کهنه‌کار بیانکونری را باز کند و مسبب پیروزی ارزشمند تیمش در سن‌سیرو شود.

به گزارش مرورنیوز، مانوئل لوکاتلی که گل شب گذشته‌اش به یوونتوس مسبب پیروزی خانگی یک بر صفر روسونری شد، اعتراف کرد که هنوز نتوانسته باور کند دست به چه کار بزرگی زده است.

لوکاتلی 18 ساله که در نیمه دوم بازی دروازه جان‌لوئیجی بوفون را با شوتی قوی از روز خط محوطه جریمه باز کرد، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: هنوز هم کاملاً باور نکرده‌ام که چه کاری انجام داده‌ام. من به بهترین دروازه‌بان دنیا گل زدم، گلی که ما را به فاصله دو امتیازی صدرنشین رساند. این گل متعلق به همه است: به اعضای خانواده‌ام، به پدربزرگ و مادربزرگم، به عموها و پسرعموهایم که هوادار یوونتوس هستند اما در این بازی از میلان طرفداری کردند.

لوکاتلی درباره دلیل موفقیت‌های این فصلش در میلان هم عنوان کرد: نمی‌دانم. شاید بیش از اندازه خوش‌شانسم. باید همین‌طور به کارم ادامه دهم و دچار غرور نشوم. این گل را به رئیس باشگاه سیلویو برلوسکونی تقدیم می‌کنم، چون او خواست که من در تیم باشم. بی‌صبرانه منتظرم تا صحنه آهسته گلم را ببینم.

بازی میلان و یوونتوس یک جنجال بزرگ داشت که آن اشتباه فاحش داور برای مردود اعلام کردن گل سالم میرالم پیانیچ برای یوونتوس بود. لوکاتلی درباره این اتفاق گفت: نمی‌دانم که آیا گل یوونتوس سالم بود یا نه. این وظیفه من نیست که درباره این چیزها نظر بدهم.

هافبک جوان روسونری درباره رسیدن تیمش به فاصله دو امتیازی یوونتوس و اینکه آیا می‌توان میلان را رقیبی جدی برای بانوی پیر در کورس قهرمانی دانست هم تأکید کرد: ما این نبرد را بردیم نه تمام جنگ را. بگذارید بازی به بازی پیش برویم.