سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها با اعتراف به سختی بردی که در بازی خانگی برابر باسکی‌ها گرفت، گفت ناتوانی شاگردانش برای بسته نگه داشتن دروازه تیم دغدغه او نیست.

به گزارش مرور نیوز، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پس از برد 2 بر یک رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو در دیداری از هفته نهم لالیگا که کهکشانی‌ها میزبانش بودند، به سختی کار شاگردانش برای کسب پیروزی در این بازی اعتراف کرد و به خبرنگاران گفت: در لیگ چیزی به‌عنوان بازی آسان وجود ندارد پس ما باید بدانیم که چگونه تا پایان بازی‌ها فشار را تحمل کنیم. تمام طول فصل روی ما چنین فشاری خواهد بود. خوشحالیم که بازی را بردیم و صدرنشین جدول لیگ شدیم، اما بازی سختی بود و بازیکنانم هرچه در توان داشتند، ارائه کردند.

زیزو درباره ناتوانی تیمش برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش، اتفاقی که در بازی‌های اخیر رئال مادرید هم رخ داده است، عنوان کرد: گل خوردن هم بخشی از فوتبال است. حریف کار را برای ما سخت کرده بود، اما ما برای تقویت خودمان در این زمینه تلاش خواهیم کرد. این موضوع چیزی نیست که مرا خیلی نگران کند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره به میدان فرستادن آلوارو موراتا و لوکاس واسکز و اینکه آنها لیاقت دارند بیشتر از اینها در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرند، تأکید کرد: موراتا و لوکاس بازیکنان بسیار خوبی هستند و آنها هر وقت که به میدان بروند، خوب بازی می‌کنند. آنها در ترکیب اصلی هم قرار خواهند گرفت، اما فعلاً کار سخت است.

تعویض جنجالی ایسکو برای به میدان فرستادن واسکز، یکی از تصمیمات بحث‌برانگیز زیدان بود که نارضایتی هواداران رئال مادرید را در پی داشت و آنها شروع به هو کردن او کردند.

زیزو عنوان کرد: تعویضی که انجام شد تاکتیکی بود، نه واکنشی به عملکرد ایسکو. ما می‌خواستیم با چهار بازیکن در میانه میدان و دو بازیکن در خط حمله بازی کنیم. ضمن اینکه برای میانه میدان ثبات می‌‌خواستیم. من از همه بازیکنانم می‌خواهم در کنار هم تلاش کنند، چون فصلی طولانی در پیش داریم.

بازی بعدی کهکشانی‌ها در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا در خانه تیم دسته سومی کولتورال دپورتیوو لئونساست که چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.