سرمربی یاران قوچان‌نژاد با ابراز خوشحالی از قرار گرفتن هیرنوین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی اردویژه هلند تأکید کرد مهاجمانی را در اختیار دارد که می‌توانند هر چیزی را تغییر دهند.

به گزارش مرورنیوز، تیم هیرنوین شب گذشته (یکشنبه) در آخرین بازی هفته دهم اردویژه هلند برابر هراکلس با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و رضا قوچان‌نژاد ضمن حضور 83 دقیقه‌ای در ترکیب اصلی این تیم زمینه‌ساز گل دوم هیرنوین شد.

یورگن استرپل، سرمربی تیم هیرنوین پس از این پیروزی گفت: نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و خیلی آشفته بازی کردیم. این اشتباه از جانب خودمان بود، اما در نیمه دوم بسیار بهتر ظاهر شدیم. البته هراکلس نیز در پنج دقیقه پایانی بازی دروازه ما را با خطرات زیادی مواجه کرد.

سرمربی یاران قوچان‌نژاد در ادامه ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش برابر هراکلس و صعود به رده سوم جدول رده‌بندی اردویژه هلند اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه دهیم باید برابر تمام حریفان خود قدرتمند ظاهر شویم. ضمناً من بازیکنانی در خط حمله دارم که می‌توانند تغییرات زیادی را ایجاد کنند.

تیم هیرنوین در پایان هفته دهم اردویژه هلند با 21 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. رضا قوچان‌نژاد یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در فصل جاری اردویژه محسوب می‌شود و همواره مورد ستایش یورگن استرپل قرار گرفته است.