اکبر فلاح درباره وضعیت اکبر آرامیده گفت:اینکه بعضی از دوستان به این جوان قهرمان سر می زنند کار بسیار پسندیده ای انجام می دهند اما نباید انتظار داشت که این افراد هزینه شیمی درمانی وی را بدهند.

اکبر فلاح  در مورد وضعیت ابوالفضل آرامیده که تحت شیمی درمانی قرار گرفته به خبرنگار مرور نیوز گفت: اینکه بعضی از دوستان به این جوان قهرمان سر میزنند کار بسیار پسندیده ای انجام می دهند اما نباید انتظار داشت که این افراد هزینه شیمی درمانی وی را بدهند. البته فدراسیون کشتی هم نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد زیرا این کشتیگیر برای کشورمان افتخار آفرینی کرده است.

پیشکسوت کشتی کشور در مورد عدم توجه مسئولین استان البرز نسبت به ابوالفضل اظهار داشت: مسئولین استان البرز باید شرمنده باشند که قهرمانشان روی تخت بیمارستان است و خم به ابروی خودشان نمی آورند. شهردار، فرماندار و استاندار باید حداقل یک بار به خودشان زحمت می دادند و عیادت این نوجوان می رفتند. چطور وقتی این قهرمانان مدال می آورند همگی به استقبال می روند اما وقتی مریض می شوند همه بی خیال هستند.

پیشکسوت کشتی و قهرمان سابق جهان در مورد احداث صندوقی برای حمایت از ورزشکاران گفت: از این موارد در دنیای ورزش زیاد به وجود می آید، به نظر من باید قانونی وضع شود و صندوقی احداث گردد تا زمانی که ورزشکاری با مشکلی مواجه شد وزارت ورزش بتواند به او کمک کرده و هزینه درمان آن شخص را پرداخت کند.

 وی در ادامه افزود: کیمیا علیزاده قبول کرد که هزینه ابوالفضل آرامیده را پرداخت کند، حرکت این خانوم بسیار قابل تحسین است اما بهتر بود مسئولین برای پرداخت هزینه درمان او اقدام می کردند. متاسفانه ما همانند ابوالفضل آرامیده زیاد داریم که مسئولین نسبت به آن ها بی توجه هستند.

فلاح در مورد پیشکسوتان و مشکلاتی که برایشان در فنلاند پیش آمده بود گفت: من حدود 5 سال است با پیشکسوتان کار می کنم و به مشکلات آنها کاملا واقف هستم. در مورد مسابقات فنلاند و مشکلات پیش آمده باید بگویم که این مسابقات آزاد است و همه ورزشکاران دنیا می توانند در آن شرکت کنند. در ایران اهمیت مسابقه آنقدر بالا رفته که کشتی گیر پول از صندوق قرض می کند تا به مسابقه برود در صورتی که اصلا ارزش ندارد شخص خودش را زیر قرض ببرد من خودم چند بار  در این تورنمنت شرکت کردم وفقط به صورت تفریحی رفتم. اما فدراسیون هم در حق این ورزشکاران بد کرد که نامه زد و نگذاشت این نفرات در مسابقات شرکت کنند. طرف60 سالش  است  و هنوز هیچ چیز از کشتی نمی داند برای اینکه فقط می خواهد مدال کسب کند با سر به صورت کشتی گیر حریف می زند باید به این شخص چه گفت که بخاطر کسب عنوان هر کاری می کند.

او در پایان خاطر نشان ساخت: هر شخصی در خیابان به هر نوعی دست کسی را برای کمک بگیرد پهلوان است، این نیست که بگوییم فلانی ورزشکار است پس او پهلوان است مرد بودن و پهلوانی خصلت است.

لازم به ذکر است ابوالفضل آرامیده در مسابقات قهرمانی آسیای نوجوانان تایچونگ در وزن 42 کیلوگرم توانست مدال برنز را کسب کند و چند ماه پس از بازگشت به ایران  بعلت سرطان روده در بیمارستان امام خمینی تحت شیمی درمانی قرار گرفته است.