مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید می‌گوید تا زمانی که به میدان رفتنش به عنوان یار تعویضی به گلزنی منجر شود، مشکلی با قرار نگرفتن در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها نخواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، آلوارو موراتا می‌‌گوید نیمکت‌نشینی در رئال‌مادرید و قرار گرفتن زیر سایه مثلث بنزما، بیل و رونالدو برای او سخت است اما اگر هر بار که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رود گلزنی کند، مشکلی با نیمکت‌نشینی‌هایش نخواهد داشت.

موراتای 24 ساله که در واپسین دقایق بازی شب گذشته (یکشنبه) رئال‌مادرید برابر اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گل دوم پیروزی 2 بر یک کهکشانی‌ها را زد، در پایان بازی گفت: اگر من هر بار که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بروم و گل بزنم، مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارم. وظیفه من کمک کردن به تیم برای کسب پیروزی است و خیلی خودخواه خواهم بود اگر رسیدن به منافع خودم را به رسیدن تیم به اهدافش ارجح بدانم. من همیشه خواسته‌ام بازی کنم اما محقق شدن چنین هدفی اینجا در رئال‌مادرید کار آسانی نیست و من باید تصمیم سرمربی را بپذیرم.

مهاجم پیشین یوونتوس در ادامه به تمجید از اتلتیک بیلبائو پرداخت و این تیم را به خاطر سرسختی و شیوه بازی‌اش تحسین کرد.

او افزود: بازی سختی بود. بیلبائو تیم بزرگی است که شکست دادن آن کار آسانی نیست. ما در در شرایطی این بازی را بردیم که نتوانستیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.