هافبک تیم فوتبال استقلال با ماسک صورت در تمرین امروز تیمش حضور یافت.

به گزارش مرور نیوز، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت 12 در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* خبرنگاران و تماشاگران قصد ورود به مجموعه آزادی را داشتند، اما حراست ورزشگاه اعلام کرد که سرپرست تیم اجازه ورود به تماشاگران و خبرنگاران را نمی‌دهد. پس از گذشت 30 دقیقه در حالی که نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال وارد مجموعه شد، باز هم تماشاگران و خبرنگاران اجازه ورود پیدا نکردند. با این وجود خبرنگاران و عکاسان به مجموعه راه یافتند، اما تماشاگران نتوانستند به داخل مجموعه بیایند. حدود 100 نفر از هواداران استقلال که برخی از آنها از شهرستان‌های دور آمده بودند از مسئولان این باشگاه گلایه کردند که چرا هماهنگی‌های لازم را انجام ندادند تا آنها بتوانند تمرین تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند.

* با توجه به اینکه امروز تولد میثم مجیدی بود، این بازیکن با شیرینی در محل تمرین حضور یافته بود. علیرضا منصوریان از بازیکنان خواست به مناسبت تولد این بازیکن برای او دست بزنند.

* یعقوب کریمی به علت سرماخوردگی با ماسک در محل تمرین حضور یافت.

* سیدمهدی رحمتی تمرین شادابی را انجام داد، به‌طوری که با روحیه بالا با سایر دروازه‌بان‌ها شوخی می‌کرد.

* روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و مجتبی حق‌دوست تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند. علی قربانی نیز دیگر بازیکنی بود که دقایقی تمرینات اختصاصی انجام داد.

* دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در محل تمرین حضور داشت و بر کار مصدومان استقلال نظارت می‌کرد. همچنین منصوریان جلسه‌‌ای را با کادر پزشکی و ماساژور تیمش برگزار کرد.

* با توجه به اینکه هوا کمی سرد شده است، بازیکنان با لباس‌های آستین بلند و دروازه‌بان‌ها نیز با لباس‌های جدید تمرین کردند.

* بازیکنان ابتدا خود را گرم کرده و سپس کار با توپ و آقاوسط را انجام دادند. پس از این بخش‌ها بازیکنان در دو گروه فوتبال تحت فشار را زیر نظر منصوریان پشت سر گذاشتند.

* زمانی که تمرین به بخش فوتبال رسید، ورویا غفوری پس از صحبت با کادر پزشکی از زمین خارج شد و به رختکن رفت.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا نظاره‌گر تمرین امروز تیم‌شان بودند.

* در فوتبال تحت فشار خسرو حیدری در بیشتر دقایق با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* تمرین فردای تیم فوتبال استقلال با تصمیم کادر فنی پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد.

* سیدصالح مصطفوی، یکی از مربیان استقلال همچنان در تمرین تیمش شرکت نمی‌کند.